Modanın en pop hali

Vogue Türkiye tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen Fashion’s Night Out (FNO), Koleston saç boyası ve Doğuş Otomotiv Volkswagen Binek Araç ana sponsorluğunda bu akşam saat 18.00’de Nişantaşı’nda yapılacak açılışla başlayacak.

Modanın en pop hali

Alanında önde gelen fotoğrafçıların, stilistlerin, tasarımcıların, modellerin, oyuncuların, spor ve cemiyet hayatından ünlü isimlerin katılımıyla her sene büyük ses getiren modanın en büyük alışveriş partisi, bu sene POP konseptiyle düzenlenecek.

İnsanların yaşam tarzını belirleyen, sürdürülebilir başarıyı ve vizyoner yaratıcılığı ödüllendiren, hızlı üretim ve tüketim çağını güncel ve dinamik kılan POPüler kültür bu yıl FNO’ya yön verecek. Yüzlerce marka Nişantaşı, İstinyePark ve Bağdat Caddesi’nde, mağazalarında düzenleyecekleri davet, aktivite ve sunacakları deneyimlerle İstanbullular’a yine farklı bir gece daha yaşatacak.

VFNO 2014 tişört ve çantaların illüstrasyonlarını pop temasından yola çıkarak Umut Karaman, tişört tasarımını ise dünya moda çevrelerinde adını başarıyla duyuran Türk markası Les Benjamins yarattı. Nişantaşı, İstinyePark ve Bağdat Caddesi Vogue standlarında Bu satışlardan elde edilecek gelir, Tohum Otizm Vakfı’na bağışlanacak.

VFNO 2014, Koleston ve Volkswagen ana sponsorluğunda, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Kadıköy Belediyesi ve Şişli Belediyesi’nin işbirliğiyle gerçekleşecek.
POP artık! Miss Vogue olma şansını yakalayabilirsin.

'MISS VOGUE' OLMA ŞANSINI YAKALAYABİLİRSİN
Fashion’s Night Out İstanbul 2014’ün ana sponsorlarından olan Koleston, Nişantaşı, İstinyePark ve Bağdat Caddesi’nde Vogue standlarının hemen yanında yer alacak Koleston standlarında Miss Vogue kapak kızını arıyor. Fotoğraf çektiren davetliler, Aralık ayında yayınlanacak Miss Vogue özel sayısının kapak kızı olma şansını yakalayacak. Ayrıca dileyenler örgü barında saçlarını ördürüp #kolestonlamissvogue hashtag’iyle fotoğraflarını paylaşaraksürpriz hediyeler kazanabilir. Gece boyunca FNO’cular yoğun renkleri ve suya dayanıklı formülüyle öne çıkan Koleston saç boyası hakkında detaylı bilgi alma fırsatını bulacak.

HIZLI DÜŞÜN: YENİ SCIROCCO İLE GÖREVLERİN İZİNİ SÜR
Fashion’s Night Out İstanbul 2014’ün ana sponsorlarından olan Doğuş Otomotiv Volkswagen Binek Araç, bu özel gecede eğlenceli bir hazine avı düzenleyecek. #vfnoturkiye ve #VWSciroccofno hashtag’lerinden görevlerini öğrenip tamamlayanlara ait fotoğraflar vogue.com jürisi tarafından değerlendirilecek. Katılımcılar 1 iPad mini, 5 Beats hoparlör ve 10 Urbanears kulaklık kazanma şansını yakalayacak. Değerlendirme süreci ve kazananların isimleri Vogue Türkiye Twitter ve Instagram hesaplarından açıklanacak. Davetliler aynı zamanda İstinyePark Volkswagen standında kişiye özel tasarlanan POP makyajlarıyla unutulmaz FNO hatıra fotoğrafı çektirip #VWSciroccofno hashtag’iyle Instagram hesaplarından paylaşarak sürpriz hediyeler kazanma fırsatına sahip olacak.

Etkinlik Nişantaşı, İstinyePark ve Bağdat Caddesi’nde saat 18.00-24.00 arasında gerçekleşecek. Bu gece FNO İstanbul 2014'tepop sokaklarında kaybolmamak,sosyal medyaya hızla bağlanmak,partileri, etkinlikleri, eğlenceyi kaçırmamakmarkaların duyurularından anında haberdar olmak ve Les Benjamins imzalı FNO tişörtünü yüzde 10 indirimle satın almak için:

FNO İstanbul uygulamasını hemen indirin.

App Store >> http://vog.vg/1BGKOJW

Google Play >> http://vog.vg/1BGLajN

Sayfa Yükleniyor...