Musluk suyunda petrol çıkmıştı: Beş gün sonra iyi haber geldi

17.03.2025 10:58

Son Güncelleme: 17.03.2025 10:58

Musluk suyunda petrol çıkmıştı: Beş gün sonra iyi haber geldi
DHA
DHA
Google'da NTV'yi tercih et

Karaman’da şebeke suyunda petrol hidrokarbonları bulunmasının ardından, beş gün sonra durum normale döndü. Son analizlerde durumun normale döndüğünü bildirildi.

İlişkili Haberler
Musluk suyunda petrol çıktı, sucular siparişlere yetişemiyor
Musluk suyunda petrol çıktı, sucular siparişlere yetişemiyor
Haberi Görüntüle
Karaman’da şebeke suyunca petrol hidrokarbonları bulunması kentte su sorunu yaşanmasına neden oldu.

İl Sağlık Müdürlüğü, vatandaşlardan gelen şikayet sonrası kentteki şebeke suyundan numune alıp, laboratuvarda inceledi. İnceleme sonucunda suda petrol hidrokarbonlarına rastlandı.

Analiz sonuçları normale dönünceye kadar şebeke suyunun içme suyu, gıda veya ağız hijyeni için kesinlikle kullanılmaması gerektiği duyuruldu.

Duyurunun ardından kent halkı ise su sıkıntısı yaşamaya başladı.

Bu nedenle kent halkı, hazır su tüketimine yöneldi.
DHA
KARAMAN’DA DURUM NORMALE DÖNDÜ

Karaman’daki durum beş gün sonra normale döndü.

Karaman İl Sağlık Müdürlüğü, kentte şebeke suyunun yeniden içilebilir olduğunu duyurdu.

Duyuruda, “Gelinen noktada düzenli su analiz çalışmalarında şebeke suyunun petrol hidrokarbonları açısından temizlendiği tespit edilmiştir.” ifadelerine yer verildi.

İl Sağlık Müdürlüğü, şebeke suyunun kullanımının artık risk taşımadığını belirterek, “Vatandaşlarımızın şebeke suyunu içme-kullanma suyu olarak güvenle kullanmalarında sakınca bulunmamaktadır.” açıklamasını yaptı.
NTV uygulamasını indirin, gelişmelerden haberdar olun
Google Play
App Store
App Gallery