Resmi müzik sponsorluğunu KralPOP TV ve KralPOP Radyo, medya sponsorluğunu ise; ntvmscnbc, Vogue Türkiye, GQ Türkiye, National Geographic Türkiye’nin üstlendiği ‘İnteraktif Pazarlama Zirvesi ( İPZ’14)’, renkli içeriğiyle katılımcılara pazarlamanın farklı yönlerini tanıma fırsatı sağlayacak.

Zirvede Kral Grubu’nun yapacağı sunuma, müzik camiasının sevilen isimleri Demet Akalın ve Soner Sarıkabadayı eşlik edecek ve pazarlama alanındaki çalışmalarını paylaşacak.

Mehmet Akbay: “Geleneksel yayıncılık yakın bir gelecekte yerini dijital, deneyimlenebilir ve etkileşimli mecralara bırakacak”

Kral Grubu Genel Koordinatörü Mehmet Akbay, ‘Doğuş Yayın Grubu’ çatısı altında faaliyet gösteren, Türkiye’nin en büyük müzik yayın grubu olan ‘Kral’ markasının son üç senede yaptığı açılımlar ve yatırımlarla, kendi alanında dijital dünyanın önemli bir markası ve oyuncusu olma hedefine hızla ilerlediğini kaydetti. Geleneksel yayıncılığın yakın bir gelecekte yerini dijital, deneyimlenebilir ve etkileşimli mecralara bırakacağının çok açık olduğunu ifade eden Mehmet Akbay, sürekli bir devinim ve yenilenme içinde olan dijital dünyada en ön saflarda olmanın, gelecek hedefleri açısından çok önemli olduğunu aktardı. Mehmet Akbay şöyle devam etti: “Bu nedenle İPZ 2014’te hem katılımcı, hem de deneyim paylaşıcı olarak bulunmak, global markaların yeni ufuklar açan stratejileriyle buluşmak açısından çok önemsediğimiz bir etkinlik.”

Demet Akalın: “Günlük hayatta nasılsam sosyal medya hesaplarımda yansıması var”

İPZ’de konuşmacı olarak yer alacak Demet Akalın, günümüzde sosyal medyanın herkesin yaşamında yer edindiğini, sanatçılar içinse çok daha farklı anlamlar taşıdığını belirtti. Sanatçıların bu alandan sadece takipçilerine yönelik promosyonlar yaptıkları gibi bir görüntü ortaya çıktığını söyleyen Akalın, aslında bu durumun toplam etkinin sadece küçük bir bölümü olduğunu aktardı. Demet Akalın, günlük hayatta nasıl bir insansa, sosyal medya hesaplarının da bunu yansıttığını ifade etti. Demet Akalın, “Sevinçlerimi, kızgınlıklarımı ve şaşkınlıklarımı insanlarla paylaşmak hoşuma gidiyor. Onlar da kesinlikle eminim ki bu samimiyet ve içtenliğimi çok açık bir şekilde görüyorlar. Bu alanda takipçilerimle çok şeffaf ve samimiyete dayalı bir ilişkim var. Dijital Pazarlama Zirvesi de bu alanda deneyimlerimi paylaşacağım çok yararlı bir platform olacak diye düşünüyorum” dedi.

Soner Sarıkabadayı: “Sosyal medyayı profesyonel bir ekiple yönetiyorum”

Sosyal medyayı yönetmek için profesyonel bir ekiple ile çalıştığını söyleyen Soner Sarıkabadayı, Facebook gibi kaliteli video ve görsel içeriğin fazla etkileşim aldığı platformlar için, sadece dijitalde kullanılmak üzere video ve fotoğraf çekimleri yaptıklarını söyledi. Facebook sayfasını, kendisiyle ilgili ürünlerin, satış platformlarının desteklendiği bir alan olarak konumlandırdıklarını söyleyen Soner Kabadayı, twitter’ı mizahi dili, pozitifliği yansıtmak adına da kullandıklarını ifade etti. Instagram’ın ise kişisel doneler verdiği bir alan olduğunu aktaran Soner Sarıkabadayı, paylaştığı fotoğrafların kalitesinin yüksek olmasına, belli filtreler kullanmaya dikkat ettiğini aktardı. Sarıkabadayı, ara sıra tipografik görsellerle de takipçilerin, sevdikleri şarkı sözlerini iyi tasarımlarla görerek, takip etmekten keyif almasını sağlamaya çalıştıklarını söyledi. Soner Sarıkabadayı, “İPZ 2014 katılımcı ve panelist profiliyle, bize çok ufak bir alanına dahil olduğumuz global- dijital dünyanın daha büyük bir kısmını kavramamız açısından önemli bir etkinlik olacak” dedi.

Kral Grubu’ndan eğlenceli oyun ve hediyeler sosyal medya takipçilerini bekliyor

Kral Grubu Genel Koordinatör Yardımcısı Abdullah Özdoğan, bu yıl İPZ’nin en fazla ses getirecek ve eğlence sektöründe farkındalık oluşturacak sunumlardan birini gerçekleştirecek. Abdullah Özdoğan’ın sosyal medyanın doğru bilinen yanlışlarının tartışılacağı ‘Dijital Harakiri’ başlıklı sunumuna müzik dünyasında çok sayıda sosyal medya takipçisine sahip iki ismi Demet Akalın ve Soner Sarıkabadayı eşlik edecek. Kral markası, Demet Akalın ve Soner Sarıkabadayı ile birlikte, dijital dünyanın tehlike ve avantajlarına dikkat çekmek için online bir oyun oynayacak. Bu oyuna göre Kral Markası, sosyal medyada büyüklüğü 15 milyonu aşan kurumsal hesaplarından aynı anda tüm takipçilerini, izleyici ve dinleyicisini harekete geçirecek. Kral, sunum bitmeden online oyunun sonuçlarını İPZ’2014 katılımcıları ve takipçileriyle paylaşacak. Demet Akalın ve Soner Sarıkabadayı, oyuna katılanlardan birer kişiye imzalı olarak bugüne kadar çıkan bütün albümlerini ve kendisi için anlam taşıyan birer objesini hediye edecek.

Kral Grubu 2014 yılının Eylül ayına kadar 400’ün üzerinde organizasyona imza attı.

Sponsorluk ve etkinlik anlamında çok yoğun işlere imza atan Kral Grubu, 2014’ün Eylül ayına kadar toplam 400’ün üzerinde etkinlik düzenledi. Bu kadar fazla sayıda organizasyona imza atan Kral Grubu, İPZ’de yapılacak online yarışmada birinci olan takipçisine, bir sene boyunca sponsor olacağı ve yapacağı tüm konser, parti, gala ve özel etkinliklere çift kişilik özel davetiye hediye edecek.