Coca-Cola, internet reklamcılığına yeni bir soluk getirecek kampanyasını tanıttı. ‘Ahh Etkisi’, içerdiği ‘h’ harfleri giderek uzayan 61 site içeriyor. Şu ana kadar 17 ‘ahh.com’ hayata geçiren Coca-Cola, her bir sayfada kullanıcılarına yeni bir internet tecrübesi sunuyor.

‘ahh.com’, ‘ahhh.com’, ‘ahhhh.com’ gibi uzayıp giden adreslerle, Coca-Cola öncelikli olarak mobil cihaz kullanan gençlerin ilgisini çekmeyi hedefliyor.Bu amaçla, açılan her bir sitede oyunlar, animasyonlar ve videolar yer alıyor.

Mashable sitesinin haberine göre, Coca-Cola gelecek haftalarda Twitter ve Facebook üzerinde de reklam kampanyaları başlatmayı ve kullanıcılarla sosyal medya üzerinden etkileşime geçmeyi planlıyor.

'ahhhhh.com'
'ahhhhh.com'