TTNET, son günlerde abonelerini telefonla arayarak kendilerini "TTNET Müşteri Hizmetleri" olarak tanıtan dolandırıcılara karşı uyardı.

Yapılan açıklamaya göre, dolandırıcılar kendilerini TTNET A.Ş. müşteri hizmetleri yetkilisi olarak tanıtarak, kullanıcılardan kredi kartı numaraları, şifre gibi özel bilgiler talep ediyor.

TTNET yaptığı açıklamada kullanıcılardan hiçbir suretle telefon yoluyla kredi kartı numarası, şifre gibi özel bilgilerin istenmediğini, yapılan aramaların her zaman 444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetleri numarasından yapıldığını hatırlattı.

TTNET'in sadece son ödeme tarihi geçmiş ama henüz faturasını ödeyememiş müşterilere Sesli Yanıt Sistemi (IVR) ile 444 0 375 müşteri hizmetleri numarası üzerinden otomatik arama yaparak borç hatırlatma yapıldığı; bu aramalarda abonelerin, eğer uygun görülürse telefon tuşlarını kodlayarak sesli yanıt sistemindeki ilgili menü aracılığıyla kredi kart bilgisini sadece kendisi kullanarak fatura borçlarını ödeyebildikleri hatırlatıldı.

Ancak bu işlemin sadece sesli yanıt sistemi aracılığıyla yapıldığından abonelerin, bu işlem esnasında Müşteri Hizmetleri yetkilileri ile hiçbir şekilde teması olmadığı belirtildi.