Turkcell ‘TonlaKazan’la kazandı

GSM dünyasının Oscar’ı olarak kabul edilen Dünya GSM Birliği (GSM Association - GSMA) Ödülleri’nde Turkcell, TonlaKazan uygulamasıyla “En İyi Mobil Reklam Servisi” ile birinci oldu.

Turkcell ‘TonlaKazan’la kazandı

Bu yıl 14. kez yapılan GSMA ödüllerinde ‘En İyi Mobil Reklam Servisi’ kategorisinde İstanbul’lu Türk firma 4Play tarafından Turkcell için geliştirilen “TonlaKazan” birinci oldu. Turkcell, GSM Oscar’ı olarak bilinen ödül töreninde ‘En İyi Mobil Oyun’ kategorisinde %100 Türk yazılım ürünü olan “MOBIWAR” ile de finale kalmıştı.

450’nin üzerinde şirket arasından GSMA tarafından seçilerek elenen finalistler arasında ‘En İyi Mobil Reklam Servisi’ dalında Turkcell, rakipleri Vodafone İspanya - Mobil Pazarlama Keşif Programı, Telstra - Telstra Mobil Kodlar, Cellcity - DC2Go ve Microsoft Ad Funded tarafından geliştirilen Windows Live Messenger Mobile Client servislerini geride bırakarak birinci oldu.

Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, ödülle ilgili olarak GSM Birliği Ödülünü almanın gururunu yaşadıklarını belirterek, “Turkcell olarak Tonla Kazan’la dünyada bir ilke imza attık ve reklamcılığa yeni bir kavram kazandırmıştık. Bu durum GSM Birliği tarafından da ödüllendirilmiş oldu” dedi.

GSM Birliği CEO’su Rob Conway, Turkcell’i TonlaKazan’la aldığı ödül için tebrik etti ve global ölçekte konunun uzmanı olan bir jüri tarafından verilen ödüllerin, inovasyonun büyük önem taşıdığı sektörde dikkat çekici bir başarı olarak kabul edildiğini söyledi.

TONLAKAZAN
“TonlaKazan” mobil reklam platformunda Turkcell müşterileri, arayanlara seçtikleri reklamları dinletiyor ve dinlettikçe kontör ya da dakika kazanıyor.

TonlaKazan’a Web, WAP ve SMS yoluyla üye olunabiliyor. Üyeler, TonlaKazan platformundaki farklı reklam müziklerinden beğendiklerini kendilerine ÇalarkenDinlet içeriği olarak seçip çevrelerine dinletecekleri reklamı belirliyor.

TonlaKazan, Turkcell’e fikir ve yenilikçi ürünler sağlayan iş ortağı ‘4play Digital Workshop’ firmasıyla beraber geliştirildi.

Turkcell, 2007 yılında ‘En iyi Televizyon ve Radyo Reklam Yayını’ kategorisinde ‘Turkcell-im geldi sıkıntı gitti’ reklamıyla, 2005 yılında ‘En İyi Faturalama veya Müşteri Hizmetleri Çözümü’ kategorisinde Turkcell KampusCell ile, 2003 yılında, ‘Mobil İletişimin Acil Durumda En İyi Kullanımı’ dalında İran’da meydana gelen depremden sonra Ericsson ile birlikte kurduğu ‘Acil İletişim Sistemi’ ile ödül almıştı.

Sayfa Yükleniyor...