Türkiye’nin iş odaklı ilk dijital tanışma etkinliği “12 dakika”

Pandemiyle iş dünyasına en büyük zararlarından biri insanların tanışamaması. “12 dakika” iş dünyasındaki insanların birbirleri ile 12’şer dakika tanışma toplantıları yapmaları için tasarlandı.

ntv.com.tr 10.12.2020 - 17:03

Türkiye’nin iş odaklı ilk dijital tanışma etkinliği “12 dakika”

Pandemi gerçeğiyle birlikte artık normallerin değiştiği bir dünyamız var. Maalesef bu dünyanın normalleri arasında burun buruna yapılan etkinlikler veya dip dibe gerçekleşen toplantılar yok. Bolca su, sabun, maske ve tabii ki sosyal mesafe var.

Fiziksel olarak bir araya gelmenin risk taşıması, alınan önlemler kapsamında pek çok fiziksel etkinliğin iptal edilmesi gibi durumlar, iş hayatı açısından bazı soru işaretlerini de beraberinde getirdi. Yeni iş ilişkileri nasıl kurulacak? İnsanlar nasıl tanışıp iş yapacaklar? İşler nasıl yürüyecek?

İşte 12 Dakika konsepti, pandemi sürecinin getirdiği “Peki ne olacak şimdi?” sorusuna cevap olarak ortaya çıktı. Pandeminin iş hayatında yarattığı bu sorunları dijitalde çözmek amacıyla tasarlanan 12 Dakika; panel, kongre, konferans ya da bir konuşma ortamı değil, tamamen iş odaklı tanışma ortamı sunuyor. Hem de birebir.

12 Dakika, Türk mühendislerin geliştirdiği dijital etkinlik platformu Deal Room’da gerçekleşecek. 12dakika.com üzerinden kaydolan ve bir araya gelen binlerce girişimci, yatırımcı veya uzman; ne hizmet sunduğunu ve ne aradığını belirterek profil oluşturuyor ve istediği kişiye toplantı daveti gönderebiliyor. Yalnızca 12 dakikalık birebir görüntülü görüşmeler sayesinde dilediği kişiyle dijital ortamda tanışma fırsatı buluyor.

Etkinlik 12.12 günü saat 12.12’de başlıyor

Türkiye’de iş odaklı ilk dijital tanışma etkinliği olan 12 dakika, 12.12’de yani 12 Aralık Cumartesi günü gerçekleşecek. Saat 12.12’de açılış konuşmasıyla başlayacak etkinlik tam 12 saat sürecek.

12 dakika konseptinin kurucularından Ömürden Sezgin “ iş hayatında yeni insanlarla tanışmak çok kritik bir öneme sahip. Pandeminin en önemli zararlarından biri de aynı sektör veya konu üzerine insanların bir araya gelememesi, bu şekilde işlerini geliştirememeleri.  Bu dönem çokça dijital etkinlik, konferans ve panel yapıldı ama her biri bu eksikliği kapatmayan, tek taraflı video yayınları şeklinde gerçekleşti. Artık katılımcıların da dijital ortamda tanışma zamanı, bu motivasyonla e-ticaret sektörünün yakından tanıdığı Ziya Kızıltan ile ülkedeki iş dünyasını bir araya getirmek adına 12 dakika konseptini oluşturduk. 12 dakika ne panel, ne konferans, ne konuşma sadece birebir tanışma.  İlki 12.12’de olacak ve her ayın 12’sinde farklı sektör başlıklarında devam edecek. 12 Ocak E-ticaret üzerine. Hatta globale de açabilmek adına kafa yoruyoruz. “ diye belirtiyor. 

Ömürden Sezgin kimdir?

Samsun Anadolu Lisesi, ODTÜ Endüstri Mühendisliği ve ODTÜ Bilişim yüksek lisansını tamamladı. 20’nin üzerinde Türk markasının ulusal ve uluslararası strateji ve konumlandırma projelerini yönetti. 2012 -2018 yılları arasında e-ticaret sektörünün liderlerinden olan bir Pazar yerinin kurucu marka müdürü olarak görev yaptı. 15 yılı aşkın süredir Türkiye’den güçlü markalar yaratmak adına “Marka Mühendisi “ olarak danışmanlık veriyor. Birçok kuluçka merkezinde girişimlere mentör olarak yön veriyor, markalaşma, dijitalleşme ve özellikle kent markalar üzerine araştırma ve konuşmalar yapıyor. 3 kitap yazdı, 2 sosyal girişim kurdu, 1 marş besteledi. Hayat enerjisini toplumsal projelerinden, ailesinden, İstanbul'dan ve Hayal ismindeki kızından alıyor

Sayfa Yükleniyor...