İstanbul'da ölmek üzere olan yavrusunu veterinere getirdi

15.01.2025 14:18

Anadolu Ajansı
Google'da NTV'yi tercih et

Beylikdüzü Adnan Kahveci Mahallesi'nde, geçtiğimiz pazartesi günü sahipsiz bir köpek durumu kötü olan yavrusunu ağzında taşıyarak veteriner kliniğinin kapısına bıraktı. Olayı fark eden kliniğinin sahibi veteriner Baturalp Oğhan, köpek yavrusunu alarak tedavi etti.