Sahibi trafik tabelasına bağlayıp terk etti

24.01.2019 10:59

İHA
Google'da NTV'yi tercih et

İstanbul'da Şişli Piyalepaşa Bulvarı'nda trafik tabelasına bağlanarak terk edilmiş bir köpek, görenlerin vicdanını sızlattı. Belediye ekiplerinin kurtardığı köpek, rehabilitasyon merkezine götürüldü.