Yahoo, blog sayfasından yaptığı sürpriz bir açıklamayal logosunda değişikliğe gittiğini duyurdu. Yahoo pazarlama şefi Kathy Savitt, çok kısa açıklamasında, ‘Gerçek köklerimize (tuhaf, mor ve ünlem işareti olan) bağlı olan bir logo istedik. Aynı zamanda ürünlerimizin evrimini kucaklamalıydı” dedi.

Kısa açıklamanın yanında, yeni logonun nasıl tasarlandığını anlatan kısa bir video eklendi. Yahoo, yeni logosunun küresel alanda 4 Eylü’den itibaren belirmeye başlayacağını duyurdu.

Yahoo, 6 Ağustos’ta yaptığı duyuruda, bir ay içinde yeni bir logo kullanmaya başlayacağını belirtmişti. Savitt, o gün kullandığı ifadede, yeni logonun ‘şirket ruhunu ve yeniliği yansıtacağını’ söylemişti.

Duyurunun ardından her gün eski logosunda bir değişiklik yapan Yahoo, 30 gün sonunda yeni logosunu ortaya çıkarmış oldu.

Marissa Mayer’ın Temmuz 2012’de CEO görevine gelmesiyle güç kazanan Yahoo, bir yıl sonra mali üçüncü mali dönem sonunda 1.135 milyar dolarlık gelir beyan etti. Yahoo, Ağustos ayında ABD’de ilk kez Google’dan fazla ziyaretçi sayısına ulaşmayı başardı.