Kuruluştan konuya ilişkin yapılan basın açıklamasında;

Setcard'ın siber saldırıya maruz kaldığını belirtilerek, "18 Ocak'ta yapılan bu saldırı sonucu oluşan sorunlar giderilerek normal işleyiş sürecine geçildi." ifadesi kullandı.

Setcard tarafından yapılan yazılı açıklamada kısa süreli hizmet aksaklığından dolayı müşteri ve üyelerinden özür dilediğini bildirdi.

Setcard'ın siber saldırıya maruz kaldığını ve kullanıcılarının bugün itibarıyla kartlarını kullanabildiklerini aktarılarak, "18 Ocak'ta yapılan bu saldırı sonucu oluşan sorunlar giderilerek normal işleyiş sürecine geçildi. 17 yıldır ödeme sistemleri ve yemek kartı sektöründe hizmet veren firmamız, bundan sonraki süreçte de aynı hassasiyet ve yetkinlikle müşterilerimize ve üyelerimize hizmet vermeye devam etmektedir. Ocak ayı sonu itibarıyla da hiçbir hak mağduriyetine sebebiyet vermeden bakiye problemleri tamamlanacak." bilgisi verildi.