10 yılda 9 kat büyüdü

Uludağ İçecek Grubu Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ömer Kızıl, ''Uludağ İçecek, son 10 yılda 9 misli büyüyerek Türkiye'nin en zengin ürün yelpazesine sahip firması oldu'' dedi.

10 yılda 9 kat büyüdü

Kızıl, Türkiye'de ve dünyada 4. neslin başında olduğu aile şirketlerinin yüzde 1'in altında olduğunu belirterek, Uludağ İçecek'in profesyonel yönetilen kurumsal bir aile şirketi olarak bu hafta sonu bayileriyle beraber 80. yılını kutlayacağını bildirdi.        

Kızıl, şunları kaydetti:        

''Son 10 yılda 9 misli büyüyerek Türkiye'nin en zengin ürün yelpazesine sahip firması olan Uludağ İçecek, bugün son 10 yılda yaratmış olduğu yeni içecek kategorileri ve ambalajlar ile beraber, 5 değişik kategoride, 18 değişik çeşit ürün ve 125 ambalaj ile pazarda yerini alıyor.

2009 yılı cirosunu 140 milyon olarak gerçekleştiren Uludağ İçecek, bugün dünyanın dört bir yanında 14 milyon dolarlık Uludağ ve Frutti markaları ile ihracat yapıyor.

Ayrıca 555 çalışanı ile Türkiye'nin en beğenilen şirketleri arasına girmeyi başardı."

Sayfa Yükleniyor...