39. GTM Germany Travel Mart Stuttgart'ta

Almanya turizminin en büyük incoming etkinliği GTM Germany Travel Mart, 5-7 Mayıs 2013 tarihleri arasında Stuttgart'ta düzenlenecek.

39. GTM Germany Travel Mart Stuttgart'ta

DZT Alman Turizm Merkezi, bu yıl 39. GTM etkinliğini Stuttgart-Marketing GmbH ve Regio Stuttgart Marketing Tourismus GmbH ile işbirliği içinde gerçekleştirecek.

DZT Yönetim Kurulu Başkanı Petra Hedorfer'e göre GTM, seyahat ülkesi Almanya için en önemli B2B-platformu niteliğini taşıyor.

Üst düzey katılım ile gerçekleştirilen iş forumunda, Almanya turizminin önde gelen hizmet sunucuları Almanya'yı uluslararası alanda daha da iyi tanıtabilmek amacıyla, dünya çapındaki büyük müşterileri ile buluşacaklar.

SOSYAL MEDYADAN DUYURU
DZT, bu yıl da yine Twitter, Foursquare ve Storify gibi sosyal medya kanalları üzerinden etkinlikleri geniş kitlelere duyuracak.

ALMANYA HAKKINDA BİLGİLER VERİLECEK
Uluslararası turizm sektörünün önde gelen etkinliklerinden biri olan GTM Germany Travel Mart™, her yıl Almanya'nın değişik bölgelerinde düzenleniyor.

Germany Travel Mart™'ın başlıca amacı, Almanya'nın kültürel ve turistik zenginliklerini yurt dışından gelen büyük müşterilere ve sektör temsilcilerine tanıtmak.

3 GÜN SÜRECEK
Stuttgart'ta üç gün boyunca düzenlenecek forumda 38 ülkeden yaklaşık 620 uluslararası satın almacı, gazeteci ve sektör temsilcisi, Almanya'da turizm sektöründe faaliyet gösteren 350'yi aşkın turizm şirketi, incoming acentesi ve benzer hizmetler sunan şirketler ile yerel ve bölgesel sektör kuruluşları ile buluşacaklar.

GTM'de otelcilik ve incoming'in yanı sıra Almanya'daki çeşitli etkinlikler ve ulaşım konularındaki yenilikler de tanıtılacak.

Stuttgart'a en büyük heyet 119 katılımcı ile kuzeydoğu Avrupa ülkelerinden gelecek. İkinci sırada 118 katılımcı ile Asya ve ardından 107 katılımcı ile kuzeybatı Avrupa ülkeleri olması bekleniyor. Ayrıca, güneybatı Avrupa'dan 98, güneydoğu Avrupa'dan 94 ve Amerika/İsrail'den de 80 katılımcının gelmesi bekleniyor.

Stuttgart-Marketing GmbH ve Regio Stuttgart Marketing- und Tourismus GmbH şirketinin Genel Müdürü Armin Dellnitz, GTM'in Stuttgart için önemini şu sözlerle dile getiriyor:

"1988 ve 2002'den sonra bu yıl da GTM'e ev sahipliği yapmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Stuttgart ve çevresi son yıllarda çok dinamik bir gelişme gösterdi. Bunu GTM sırasında da kanıtlayarak bölgemizi en iyi şekilde tanıtma fırsatını yakalayacağız."

GTM sırasında turizm açısından önem taşıyan çok sayıdaki merkez ve mekanda etkinlikler düzenlenecek; örneğin, Cumartesi günü yurtdışından gelen katılımcılar için Neues Schloss'da ("Yeni Saray") bir resepsiyon öngörülürken, ev sahibi kuruluş Stuttgart Mercedes-Benz Müzesi'nde bir davet verecek, uluslararası basın toplantısı ise Porsche Müzesi'nde yapılacak.

Özellikle son iki mekan otomotiv sektörünün kalbi olarak Stuttgart'ı en iyi biçimde temsil edecekler. Stuttgart'a yakın Ludwigsburg kentinde Schlosspark'da (Saray Parkı) açılış töreninin ardından barok döneminin gösterişli saraylarından olan Ludwigsburg Sarayı'nda davet devam edecek.

YEŞİL ETKİNLİK
2013 GTM Germany Travel Mart™, geçen yıl Leipzig'de yapılan GTM forumu gibi, bu yıl da yine "sürdürülebilirlik" başlığı altında düzenlenecek. DZT, partneri  mygreenmeeting.de ile birlikte, etkinliğin "sürdürülebilirlik" anlayışına uygun düzenlenebilmesi için kapsamlı bir önlemler listesi hazırladı. Buna göre mobilite konusunda toplu taşıma ve raylı sistemlerin kullanılması desteklenirken, catering'de de tercihen organik ve adil ticaret ürünlerinin kullanılmasına öncelik verilecek. Bu anlayış, Stuttgart Fuarı ve Stuttgart ICS Uluslararası Kongre Merkezi'nin 2012 sonunda, sektörde yaygın olarak uygulanan "fairpflichtet" ("adil ticaret için taahhüt") davranış kuralının ifadesi.

ALMANYA HAKKINDA WORKSHOP
Incoming turizmi alanında dünyanın en büyük B2B-platformu niteliği taşıyan 2 günlük workshop bu yıl ICS/Stuttgart Fuarı'nda düzenlenecek. Burada, turizm sektörünün önde gelen şirket, acente ve organizatörleri, dünyanın farklı ülkelerinden gelen satın almacılara hizmet ve ürünlerini tanıtacaklar. Almanya'ya yapılacak seyahatlerin satışını destekleyen programlar "Educational Programme" çerçevesinde tanıtılacak.

Özel davetli konuk statüsünde olan "Hosted Buyer"'ler, örneğin, Lufthansa'nın veya Deutsche Bahn'nın (Alman Demiryolları) en yeni hizmet seçenekleri hakkında bilgi edinebilirler. Stuttgart ve çevresinde düzenlenen etkinlikler ve sunulan hizmetler ise ayrı bir seminerde ele alınacak. Workshop günleri boyunca katılımcılar blogspot'lar ve blogdating'ler üzerinden 2013 yılının güncel konu ve programları hakkında bilgi sahibi olurken, turizm sektöründe blogging'in artan önemini de ilk elden görebilecekler.

Ayrıca, Almanya'da bulunan UNESCO dünya kültür mirası anıtları, Seyahat Ülkesi Almanya'nın özel kalite markası olarak tanıtılacak. Almanya'nın bir diğer özelliği ise Green Meetings (yeşil toplantılar, yeşil etkinlikler) alanında sürdürülebilir toplantılar stratejisini izlemesi. Yurtdışından gelen ünlü gazeteciler çeşitli programlar çerçevesinde Stuttgart ve çevresini tanıma fırsatını bulacaklar.

ÜLKE ÇEŞİTLİ YÖNLERİYLE TANITILACAK
GTM öncesi düzenlenecek olan "Pre-Convention-Touren" programlarında katılımcılar seyahat ülkesi Almanya'nın çeşitli yönlerini tanıyabilecekler.

Uluslararası satın almacılara yönelik "UNESCO Dünya Kültür Mirası Anıtları", "Alman Masal Yolu", "Kırsal Alan ve Sürdürülebilirlik", "Gençlik turları", "Luther", "Sağlık ve Wellness" ile "Engelsiz Seyahat" konularında yedi ayrı tur düzenlenecek.

SENEYE BREMEN'DE
Gazeteciler için GTM öncesi düzenlenecek olan iki ayrı turda "UNESCO Dünya Kültür Mirası Anıtları" ile "Alman Tatil Yolları" tanıtılacak. 40. GTM Germany Travel Mart™ 2014 yılında Bremen'de yapılacak.

Sayfa Yükleniyor...