Beyonce'ye 'ikiyüzlü' eleştirisi

ABD’nin First Lady’si Michelle Obama’nın sağlıklı yaşamı destekleyen ‘Haydi Hareket Et’ kampanyası içinde yer alan Beyonce’nin, Pepsi firması ile 50 milyon dolarlık reklam anlaşması imzalaması tepki topladı.

Beyonce'ye 'ikiyüzlü' eleştirisi

Ünlü şarkıcı Beyonce, ‘Haydi Hareket Et’ kampanyasına destek verip aynı zamanda Pepsi ile 50 milyon dolarlık anlaşma imzalamasıyla ‘ikiyüzlü’ olarak nitelendirildi. Gerekçe olarak ise Pepsi firmasının çocukları hedef alarak aşırı tüketimi tetiklediği ve onların sağlığını uzun vadede kötü etkilediği gösterildi.

Konuyla ilgili yapılan eleştirilere yanıt veren Beyonce, Pepsi’nin kendisi ile işbirliği içinde yükselen bir marka olduğunu açıkladı. Pepsi’nin müzisyenlere ve oyunculara her zaman saygı gösterdiğini hatırlatan Beyonce, hiç kimseyi, özellikle de çocukları dengesiz bir sürmeye teşvik etmediğini belirtti.

'GÖRÜNTÜSÜNÜ KİRALIYOR'
New York Times gazetesi yazarı Mark Bittman da Beyonce’nin bir gün sigara gibi katil olarak anılacak bir ürüne görüntüsünü kiraladığını belirtti. Bittman, Beyonce’un ‘Haydi Hareket Et’ gibi halk sağlığına katkı sağlayacak bir kampanyaya destek vererek gösterdiği girişimin, bu anlaşmayla birlikte halk sağlığını olumsuz yönde etkileyecek bir çabaya dönüştüğünü aktardı.

NAKİT ENDİŞESİ YOK
Huffington Post’un haberine göre, Beyonce’nin Pepsi ile anlaşması sadece geleneksel reklam spotlarına geçerli değil. Firma, şarkıcının sanatsal çalışmalarına da katkıda bulunuyor. Pepsi, yaratıcı çabaları destekleyerek, şarkıcıya nakit para bulma endişesi yaşatmadan yeni yatırım yolları açıyor.

Beyonce ve eşi Jay-Z 2012’nin en çok kazanan ünlüleri olmuşlardı.

Sayfa Yükleniyor...