Chobani'ye "lezbiyen" tepkisi

ABD'de en çok satılan yoğurt markası Chobani, yayınladığı son reklam filmiyle ülkedeki eşcinsellik karşıtlarının tepkisini çekti.

Chobani'ye "lezbiyen" tepkisi

Hamdi Ulukaya'nın sahip olduğu yoğurt markası Chobani, ABD'de eşcinsellik karşıtı grupların tepkisini çekti. Chobani, iki kadının yatakta yer aldığı son reklamıyla "1 milyon anne" isimli muhafazakar grubun tepkisiyle karşılaştı.

Bir bildiri yayınlayarak reklamı sert bir şekilde eleştiren grup, reklamın eşcinselliği ve eşcinsel evliliği desteklediğini iddia etti. Bildiride ayrıca yoğurt satmakla eşcinsellik arasında nasıl bir bağ olduğu da sorgulandı. Grup, Chobani ürünlerine boykot çağrısı yaptı. 

Biri uyuyan, iki kadının yatakta parmaklarında evlilik yüzüğü ile rol aldığı reklamın sonunda "Bu hayatı sevmeye ve doğal olarak yaşamaya" sloganı yer alıyor. 

Reklamı savunan Chobani yetkilisi, kapsayıcılık ve eşitliği her zaman markanın kalbinde yer aldığını, reklamda da modern Amerikan hayat hikayelerini kullandıklarını ve farklılıkları her zaman kutlamaya devam edeceklerini ifade etti.

Chobani, ABD'de LGBT dostu şirketler arasında anılıyor.

Sayfa Yükleniyor...