İşte Türkiye'nin en değerli turizm markası

Türkiye'nin en değerli 100 markasından biri de Tez Tour oldu... Listeye 30. sıradan girmeyi başardan şirket daha önce de "En Başarılı" ve "En Güvenilir" turizm markası seçilmişti.

07.09.2011 - 11:05

İşte Türkiye'nin en değerli turizm markası

İngiliz BrandFinance danışmanlık şirketinin Capital dergisi için hazırladığı "En Değerli 100 Marka" araştırmasında Tez Tour Türkiye'nin en değerli Turizm Markası seçildi. Tez Tour genel sıralamada ise Türkiye'nin en değerli 30. markası olarak büyük bir başarıya imza attı.

Değerlendirme şirketin piyasa değeri, marka başarısı, marka yönetimi, marka mevcudiyeti ve marka ağırlığı göz önünde bulundurularak yapılıyor. Değerlendirmeye halka açık şirketler, verilerini paylaşan şirketler ve Capital 500 listesinde yer alan şirketler dahil ediliyor.

Tez Tour 2011 yılında Capital 500 listesinde genel sıralamada 127. sırada, turizm sektöründe ise 1. sırada yer almıştı.

Türk Telekom, İş Bankası gibi Türkiye'nin köklü kuruluşlarının yer aldığı listeye bu yıl ilk kez giren Tez Tour'un ticari marka değeri 187 milyon dolar olarak belirlendi.
 
4 kıta ve 23 ülkede faaliyet gösteren Tez Tour daha önce de birçok kez bağımsız değerlendirme kuruluşları tarafından faaliyet gösterdiği ülkelerde "En Başarılı" ve "En Güvenilir" turizm markası olarak seçilmişti.

Araştırmayı değerlendiren uzmanlar, bir şirketin marka değerini arttıran stratejileri şöyle sıralıyorlar,

Yenilikçi yaklaşım, hızlı büyüme, müşteri merkezli ürün ve çözüm üretme, duyarlı ve sorumlu olmak, diğer firmalardan kendini ayrıştırmak, yakın ve ulaşılabilir olmak ve tutarlılık ve güvenilirlik.



  • Etiketler :

Sayfa Yükleniyor...