Popülerliğinin yanı sıra, ziyaretçilere huysuz davranan çalışanlarıyla da bilinen Paris şehri, turistlerin şikayetlerini azaltmak amacıyla turistlere nasıl yaklaşılması gerektiğini anlatan bir kitapçık oluşturdu.

Özellikle garsonların, taksi şoförlerinin ve satış görevlilerinin saygısız ve yabancı dil konuşmaktan kaçınan tavırlarından rahatsız olan turistlerin sayısının artmasıyla Paris Ticaret Odası ve Turizm Komitesi'nin işbirliğiyle, "Turistçe Konuşuyor Musun" isimli 8 yabancı dilden oluşan bir kitapçık oluşturuldu.

Kitapçığın içinde İngilizlere isimleriyle hitap edilmesi, İtalyanlarla tokalaşmanın önemi gibi farklı kültürlere ait bilinmesi gereken özelliklere de yer verildi.

30 bin kopyayla basılan kitapçık, şehirdeki taksi şoförlerine, garsonlara, otel işletmecilerine ve satış temsilcilerine dağıtıldı.