2014 yılında, ilk yarıyı reytinlerde birinci kapatan, ancak Acun Ilıcalı’nın TV8’i alarak, kendi yapımlarını kanalına transfer etmesi ve Muhteşem Yüzyıl’ın da final yapması ile haftanın 5 gününde zorlanan Star, ikinci sezonda tamamen farklı yapımlarla bu süreçten başarıyla çıktı.
MediaCat, yılın kanalı olarak Star’ı seçerken, 4 kriter üzerinde yoğunlaştı. Star’ın yılın sonuna doğru reyting basamaklarında yavaş yavaş yükselmeye başlaması ve yılın son ayında yine zirveye yerleşmesi. Nielsen verilerine göre 1 Aralık 2013 - 30 Kasım 2014 tarih aralığında en çok reklam alan televizyon kanalları listesinde ikinci sırada yer alması ve Eylül ayından itibaren izleyiciyle buluşturduğu yapımların performansı da bu seçimde etkili oldu.
Star’ın, dizi katliamının zirve yaptığı 2014 yılında yayına giren, fakat reytinglerde hayal kırıklığı yaratan yapımlarının arkasında durması, izleyicinin kalbini ve güvenini kazanması da yılın televizyon kanalı ünvanının sahibi olmasında etkili oldu.
- Etiketler :
- Haberler