Vogue ve IMG’den internette reality şov

Genç kitleyi etkilemek ve web dünyasına yatırılan paralardan nasiplenmek için Vogue dergisi, model ajansı IMG ile moda dünyası hakkında web-bazlı reality şov serisi için anlaştı.

Haberler 30.12.2008 - 18:49

19 Ağustos’ta Vogue.TV’de başlayacak 12 dakikalık bölümlerde 3 modelin karmaşasına konuk olacağız. Dominik Cumhuriyet’inden 16 yaşındaki Austria Alcantara, 20 yaşındaki Amerikalı Madeline Kragh ve 19 yaşındaki Hollandalı Cato van Ee, New York, Londra, Milano ve Paris Moda Haftaları’nda takip altında olacaklar.

Sponsorluğu Express giyim markası tarafından yapılan şovda, modellerin süreç içinde kötü örnek olabilecekleri sigara, alkol kullanımı ya da yemek bozukluğu gibi davranışların sansürleneceği söyleniyor.

Şovun maliyetinin 3 milyon dolar olacağı, dakika başına ise 31.000 dolar düştüğü belirtirken, bu şimdiye kadar yapılmış en yüksek bütçeli Web-TV yapımı. Forrester Research’e göre 2007’de pazarlama dünyasının ortalama bir video için harcadığı rakam 4.500 dolar. Video reklamların sanal dünyadaki en hızlı büyüyen format olduğu kanıtlanmış. Amerikan piyasasının 1.35 milyar doları bu yıl web bazlı videolara harcayacakları tahmin ediliyor. Bu rakam eMarketer’a göre 2007 harcamalarının iki katı.

Öte yandan Vogue, ilk defa bu tip bir işbirliğine giriyor, daha önce Project Runway teklifini geri çevirmişlerdi. Project Runway daha sonra Elle işbirliği ile yürütüldü. Elle’in ayrıca şimdi Stylista adlı farklı bir reality şovu var. 11 finalist Elle’de iş kapabilmek için, bir nevi Şeytan Marka Giyer filmindeki asistan olabilmek için yarışıyorlar. Ancak Vogue’un Model.Live’ı internette olacağı için sanal gelecek adına farklı açılımlara gebe.

Sayfa Yükleniyor...