Facebook, platformla ilgili sorunu açıkladı

Facebook, reklam verenler tarafından kullanılan araçlarla ilgili sorunları açıklıyor. Sosyal medya devi, üç alanda problemler tespit ettiğini açıkladı.

  • 1

    Facebook, reklam verenlerin ve medya şirketlerinin sosyal medya platformundaki izleyicilerini ölçmek için kullandığı araçlarla ilgili bir dizi sorunu açıkladı.
  • 2

    Bir blog yazısında Facebook, üç alanda sorunları tespit ettiğini açıkladı: Tahmin edilen ve potansiyel kitle erişiminin hesaplanması, şirketin canlı videolarla ilgili tepkilerini nasıl raporladığı ve beğenilen ve paylaşılan buton metriklerinin mobil arama sorgusu metrikleriyle karşılaştırılmasının nasıl yapıldığı.
  • 3

    Sorunları çözmek için Facebook, tahmini kitle erişimini gösteren bir araçta görünen rakamları nasıl hesapladığını ve potansiyel kitle boyutlarını tahmin etmek için kullanılan yöntemin nasıl geliştirildiğini güncellendiğini duyurdu.
  • 4

    Facebook, ayrıca, kullanıcıların canlı videolara tepkilerini nasıl verdiğini de değiştirdiğini belirtti.
  • 5

    Facebook, Like (beğen) ve Share (paylaş) butonları arasındaki sayıların tutarsızlığı gidermeye çalıştıklarını ve platformun akıllı telefon uygulaması üzerindeki Facebook arama çubuğuna bir URL eklemek için gerekenlerin yapıldığını belirtti.
  • 6

    Facebook’un izleyici ölçme yöntemleriyle ilgili sorunları birkaç ay içinde üçüncü kez açıkladı.
  • 7

    Eylül ayında şirket, sosyal medya platformundaki videoların ortalama görüntüleme süresini hesaplama ve düzeltme konusunda bir hata bulduğunu söylemişti.
  • 8

    Ardından, Kasım ayı ortasında, Facebook, araçlarına değişiklikler yaptığını belirtmişti.