IMSA GTV kiti sıfırdan tasarlanmış ve birkaç karbon fiber gövde paneliyle beraber geliyor.
Yüksekliği ayarlanbilen spor bir şasi nedeniyle yere standart modelinden daha yakın duran otomobilde parlak paslanmaz çelik egzoz çıkışları dikkat çekiyor. Yeni egzoz gücün %5 artarak 590 bg’ye, torkun da neredeyse %4 artarak 560 Nm’ye çıkmasını sağlamış.
Modifikasyonlar arasında ön ve arka tamponlar, ön ve arka çamurluklar, yan etkenler ve yeni bir arka kanat bulunuyor. Şirket IMSA Challenge’daki araçlarda bulunan merkezi kilitli tekerleklerin aynısını kullanmaya karar vermiş. Önde 245/30ZR20 lastikler ve 9Jx20 hafif jantlar, arkada 325/25ZR20 lastikler ve 12.5Jx20 hafif jantlar kullanılmış.
Karbon fiber spor koltuklar, deri-Alcantara kaplamalar ve başka kompozit iç kısım parçaları paketi tamamlıyor.
- Etiketler :
- Haberler