Dentsu Aegis Network 'SesliHarfler’i satın aldı

Dentsu Aegis Network, Türkiye’nin önde gelen dijital ajanslarından SesliHarfler’i satın aldı. SesliHarfler, Dentsu Aegis Network’ün global dijital ajansı Isobar’la birleşecek ve bundan sonra “SesliHarfler – Linked By Isobar” olarak anılacak.

Dentsu Aegis Network 'SesliHarfler’i satın aldı

Bu satın alma Türkiye’nin dinamik ve büyüyen dijital pazarında Isobar’ın yaratıcılığını ve markalar için dijital çözüm geliştirme uzmanlığını daha da geliştirecek. Bu birleşme ile SesliHarfler, Isobar’ın globaldeki 45 pazar ağına erişim sağlayabilecek.

2006 yılında Görkem Uraz ve Özgür Karaçak tarafından kurulan ve FMCG, otomotiv, telekom ve enerji gibi birçok sektöre hizmet veren SesliHarfler, “P&G, Nestle, EnerjiSa, Mondelez, Philip Morris” gibi müşterilerine 50 kişilik ekibiyle bütünleşik dijital pazarlama çözümleri sunuyor. Ajansın uzun yıllara dayanan müşteri odaklı hizmet felsefesi lokal ve uluslarası birçok ödülle de tescillenmiş durumda. 

Türkiye’deki internet erişiminin 48 milyonu bulduğu bir dönemde SesliHarfler’in Isobar’la birleşmesi, dijital endüstrideki kritik dönemece denk geliyor. Satın almanın ardından, SesliHarfler kurucu ortağı ve CEO’su Özgür Karaçak ve diğer kurucu ortak ve Yönetim Kurulu Başkanı Görkem Uraz Isobar Türkiye’nin gelişimine liderlik
edecek.

Bu satın almayla ilgili olarak Isobar Global CEO Jean Lin, "SesliHarfler’in yaratıcılık konusunda oldukça güçlü bir itibarı, önemli müşterileri ve tecrübeli bir yönetim ekibi var. SesliHarfler’in Isobar’a katılması bizim işlerimiz, markalarımız ve insanların hayatlarını dijitalin yaratıcı bir şekilde kullanılmasıyla değiştirme hedefimizle de son
derece uyumlu. Mevcut Isobar ekibiyle birlikte, Türkiye’deki dijital pazarın gelişmesine büyük katkı sağlayacak.”

  • Etiketler :
  • Haberler -
  • internet haber
  • Teknoloji
  • Ekonomi

Sayfa Yükleniyor...