NTV

Spotify ve Starbucks'tan dev ortaklık

ntv.com.tr

Teknoloji

Kullanıcılarının yüzde 75'inden ücret almayan Spotify, Starbucks ile yaptığı anlaşma ile Spotify Premium'un üye sayısını artırmayı hedefliyor.

İlişkili Haberler

Sektörde adeta tekel olan Spotify, dünyanın en büyük kahve zinciri Starbucks ile işbirliğine gidiyor.

Yapılan açıklamaya göre, Starbucks'ta mağaza içi müzik yayını Spotify üzerinden yapılacak ve Spotify'ın ücretli modeline (Spotify Premium) üye olan kullanıcılar Starbucks'ın promosyonlarından yararlanacak. Önümüzdeki aylarda ABD'deki 7 bin Starbucks mağazasında başlatılacak uygulama kapsamında müşteriler mağaza içi çalma listelerini dinleyebilecek.

Bir süredir ücret ödeyen üye sayısını artırmak için yoğun mesai harcadığı bilinen firma, kullanıcılarının sadece yüzde 25'inden ücret aldığı için bir türlü kar edemiyor. 

Geçtiğimiz günlerde ücretsiz kullanımı yasaklamak için çalışmalar başlattığı iddia edilen firma bu tarz ortaklıklarla kullanıcıları Spotify Premium'a teşvik etmeyi hedefliyor.

Şu an için sadece ABD'yi kapsayan programın uzun vadede genişleyebileceği belirtiliyor.

ETİKETLER