5 saatlik rötar yolcuları mağdur etti

Sun Express'in Antalya-Gaziantep uçuşunu gerçekleştiren uçak havalandıktan kısa süre sonra Antalya Havalimanı'na zorunlu iniş yaptı. Yolcular, 5 saatlik rötarla Gaziantep'e ulaştırıldı.

Sun Express'in Antalya-Gaziantep seferini yapan uçak, havalandıktan kısa süre sonra Antalya Havalimanı'na zorunlu iniş yaptı.

Yolcular, havalimanında beklemeye başladı. 5 saat boyunca uçağın havalanmasını bekleyen yolculara, şirket tarafından yiyecek ve içecek ikram edildi.

Bazı vatandaşlar teslim edilen bagajlarındaki ilaçlarını alamadı, bazı vatandaşlar ise yurtdışına gideceği aktarma uçağını kaçırdı. Saatlerce uçak gelmesini bekleyen bazı yolcuların da havalimanında uyuduğu görüldü.

Havayolu şirketi yetkilileri, teknik arızadan dolayı uçağın zorunlu iniş yaptığını belirtirken, İstanbul-Antalya seferini yapan uçakla yolcuları Gaziantep'e taşıdıklarını bildirdi.

"BÜTÜN YOLCULARI KANDIRDILAR"
Yolculardan Muharrem Erbaş, mağduriyet yaşadıklarını, bu sebeple söz konusu havayolu şirketi hakkında hukuki işlem başlatacaklarını söyledi.

Mağduriyetin yanı sıra muhatap bulamamaktan yakınan Ersaş, "Herkes isyan ediyor. Köln'e gidecek arkadaşımızın eşi doğum yapacakmış. O da uçağı kaçırdı. Başka biri böbrek rahatsızlığı yaşıyor. Mecbur bekliyoruz ama herkes isyanlarda. Hukuki işlem başlatacağız" dedi.

Ahmet Pıtrak da, biletlerin üzerinde uçağın kalkış ve iniş saatlerinin olmadığına vurgu yaptı. Pıtrak, şunları söyledi:

"Bütün yolcuları kandırmış durumdalar. Vermiş oldukları biletlerde ne uçağın kalkış saati ne de hangi kapıdan çıkacağı belli. Bilinçli olarak yapılmıştır. Buradaki vatandaşlar mağdur olmuştur. Çocuğu olanlar, hasta olanlar var. İlaçları bagajda olduğu için alamadılar. Ciddi bir firma başka firmadan uçak kiralar bu insanları burada mağdur etmez."

Yolcular, gergin ve yorucu bekleyişin ardından 02.30'da havalanan uçakla Antalya'ya gitti.

Sayfa Yükleniyor...