BMW M3'te yenilikler

Spor otomobil "Başlatma - Durdurma" özelliğine ve daha spor ayarlara sahip Competition paketi seçeneğine kavuşuyor.

BMW M3'te yenilikler

M3’ün üç gövde tipine de, yakıt tüketimini azaltan otomatik Başlatma-Durdurma sistemi eklendi, tek kapılı ve üstü açık modeller LED arka lambalara kavuşurken coupe ve sedan’a aracın tepkilerini keskinleştiren Competition paketi uygulanabiliyor.


BMW M3'te yenilikler - 1

BMW M3’ün 420 beygir gücündeki 4 litrelik yüksek devirli V8 motoru araç durduğu zaman motoru kapatan bir başlatma-durdurma fonksiyonunun eklenmesinden yararlanacak.

Başlatma-Durdurma sistemi hem standart 6 vitesli mekanik şanzımana sahip araçlarda, hem de Drivelogic içeren M çift debriyajlı şanzımanla beraber kullanılabiliyor, bu da M3’ü bu teknolojiyi otomatikleştirilmiş bir mekanik şanzımanla birlikte kullanan hibrit olmayan ilk BMW yapıyor.

BMW M3'te yenilikler - 2

BMW başlatma-durdurma sisteminin BMW M3’ün ortalama yakıt tüketimini ve CO2 seviyelerini yüzde 8’e, bir başka deyişle kilometre başına 24 gram kadar düşürdüğünü iddia ediyor.



Bavyeralı üreticisi M3 coupe’nin ve sedan’ın artık 7 vitesli M çift debriyajlı şanzımanla 100 km’de 11.2 litre, 6 vitesli mekanik şanzımanla ise 100 km’de 12.4 litre ortalama yakıt tüketimi elde ettiğini söylüyor.

BMW M3'te yenilikler - 3

BMW coupe ve sedan M3’ler için seçenek olarak Competition Paketi, karbon-fiber arka spoiler ve ön tampon uçlarından oluşan aksesuarlar sunuyor. Competition Paketi yaklaşık 10 mm alçaltılmış bir süspansiyon ve 9 x 19 inç büyüklüğünde farklı tasarım hafif alaşım jantlardan, spor modu içeren EDC elektronik amortisör kontrolünden oluşuyor.

Sayfa Yükleniyor...