M3’ün üç gövde tipine de, yakıt tüketimini azaltan otomatik Başlatma-Durdurma sistemi eklendi, tek kapılı ve üstü açık modeller LED arka lambalara kavuşurken coupe ve sedan’a aracın tepkilerini keskinleştiren Competition paketi uygulanabiliyor.
BMW M3’ün 420 beygir gücündeki 4 litrelik yüksek devirli V8 motoru araç durduğu zaman motoru kapatan bir başlatma-durdurma fonksiyonunun eklenmesinden yararlanacak.
Başlatma-Durdurma sistemi hem standart 6 vitesli mekanik şanzımana sahip araçlarda, hem de Drivelogic içeren M çift debriyajlı şanzımanla beraber kullanılabiliyor, bu da M3’ü bu teknolojiyi otomatikleştirilmiş bir mekanik şanzımanla birlikte kullanan hibrit olmayan ilk BMW yapıyor.
BMW başlatma-durdurma sisteminin BMW M3’ün ortalama yakıt tüketimini ve CO2 seviyelerini yüzde 8’e, bir başka deyişle kilometre başına 24 gram kadar düşürdüğünü iddia ediyor.
Bavyeralı otomobil üreticisi M3 coupe’nin ve sedan’ın artık 7 vitesli M çift debriyajlı şanzımanla 100 km’de 11.2 litre, 6 vitesli mekanik şanzımanla ise 100 km’de 12.4 litre ortalama yakıt tüketimi elde ettiğini söylüyor.
BMW coupe ve sedan M3’ler için seçenek olarak Competition Paketi, karbon-fiber arka spoiler ve ön tampon uçlarından oluşan aksesuarlar sunuyor. Competition Paketi yaklaşık 10 mm alçaltılmış bir süspansiyon ve 9 x 19 inç büyüklüğünde farklı tasarım hafif alaşım jantlardan, spor modu içeren EDC elektronik amortisör kontrolünden oluşuyor.
- Etiketler :
- Haberler