En spor Panamera

Porsche Los Angeles Otomobil Fuarı’nda Panamera spor sedan otomobilinin ekstrem bir versiyonu olan GTS’yi tanıttı.

En spor Panamera

Doğal emişli V8 motorun 430 beygir güce ve 520 Nm torka sahip (standart V8 modellerinden 30 bg ve 20 Nm daha iyi) bir versiyonunu içeren Porsche Panamera GTS aynı zamanda alçaltılmış havalı süspansiyon ve daha güçlü frenlere sahip.


Kabine motor gürültüsü verebilen, açılıp kapatılabilir Sound Symposer ses üretici de, ilk defa Panamera GTS’de görücüye çıkıyor.

Havalı süspansiyonu normal yüksekliğindeyken GTS normal Panamera’dan 10 mm daha alçak ve amortisörler de normalden daha sert.

Azami hızı 288 km/s olarak açıklanan aracın 0-100 km/s hızlanması 4,5 saniye.

Porsche standart lastikler ile aracın karma yakıt sarfiyatının 10,9 l/100km, düşük sürtünme direncine sahip lastikler ile 10,7 l/100km olduğunu söyledi.

Daha sportif bir sürüş için V8 motorun çevirdiği maksimum devir, 400 dev/dak yükselerek 7100 dev/dakikaya yükselmiş.

En spor Panamera - 1

Araç 19 inç Turbo jantlara, daha büyük Turbo frenlere ve arka tekerleklerde iz genişleten 5 mm’lik ara parçalara (spacer) sahip.

Ayrıca GTS’ye Porsche Dynamic Chassis Control (aktif denge çubukları), elektronik kontrollü bir diferansiyel kilidi ve sınırlı kaymalı diferansiyel ile arka tekerleklerdeki tork dağıtımını değiştiren Porsche Torque Vectoring Plus sistemi de entegre edilmiş.

Normal, Spor ve Spor Plus modlarını sunan Sport Chrono Plus paketi standart olarak geliyor.

En spor Panamera - 2

Spor Plus modunda hava süspansiyonu en alçak ayarına iniyor ve daha sert bir amortisör oranına geçiyor.

GTS’nin dış kısmında, Turbo’daki dört aşamalı arka spoiler, xenon ön farklar ve parlak siyah dış detaylar dikkat çekiyor.

Sayfa Yükleniyor...