Araçta bir arka kanat, merkeze monte edilmiş bir çift egzoz sistemi ve daha geniş Michelin yarış lastikleri takılmış tek parçalı yarış jantları dikkat çekiyor.

İlişkili Haberler


Sürücü odaklı kokpitte altı düz bir direksiyon simidi, açılı bir orta konsol ve dijital bir gösterge kümesi bulunuyor.

Ayrıca yeni geliştirilmiş bir yarış koltuğu, iyileştirilmiş bir çelik kafes ve kaza halinde sürücünün kolayca çıkarılmasına imkan tanıyan bir tavan “kurtarma kapağı” bulunuyor.

Yeni 911 GT3 Cup gücünü 3,8 litrelik altı silindirli boksör motordan alıyor. Motor 7.500 devir/dakikada 460 bg, yani önceki modelden 10 bg daha fazla üretiyor.

Porsche Works sürücüsü Timo Bernhard şöyle dedi: “Yeni 911 GT3 Cup’ı limitte sürmek çok daha kolay. Otomobil mükemmel bir dengeye sahip. Yeni aks geometrisi yol tutuşunu son derece olumlu etkiliyor. Bunun dışında, yeni Cup 911’i sürmek çok eğlenceli.”

Vergiler hariç 181.200 avrodan (423,629 lira) başlayan fiyatlarla satılacak 911 GT3 Cup özel olarak gelecek yıl başlayacak Porsche Mobil 1 Supercup’ta mücadele edecek.

1998’den bu yana, müşteri sporuna yönelik, standarda yakın araçtan 2.395 adet üretilmiş.