Porsche otomobillerini ‘günlük’ olarak tanıtıyor

Porsche en önemli pazarlarından ABD’de, iki koltuklu spor otomobillerini günlük otomobiller şeklinde lanse ederek satışlarını arttırmaya çalışıyor.

Porsche otomobillerini ‘günlük’ olarak tanıtıyor

Yeni kampanya 911, Boxster ve Cayman’ı “Porsche. Büyü için tasarlandı. Her gün.” sloganıyla pazarlıyor.


TV reklamlarında Porsche sahipleri otomobilleriyle ev eşyası satan mağazalara gidiyor, çocuklarını okuldan alıyor ve karda seyahat ediyor.

Porsche Cars North America’nın Operasyon Direktörü Michael Bartsch, “Porsche’yi garajınıza park ettiğiniz ve sadece Pazar günleri kullandığınız bir otomobil olarak düşünen birçok kişi var. Bu reklamlarla potansiyel alıcılara bunların kimi otomobiller gibi, kıymetli şömine rafı süsleri değil, her gün kullanılabilen araçlar olduklarını göstermek istedik” dedi.

Pazarlama iletişimi müdürü Scott Baker, araştırmalar potansiyel alıcıların bu spor otomobilleri her gün kullanılmayacak kadar yüksek performanslı ve egzotik saydığını gösterdiği için bu kampanyanın başlatıldığını söyledi.

Bartsch, “Bu araştırma sonuçları bizi kullandığımız görüntüleri yeniden düşünmeye itti. Uzun, dönemeçli yollarda kullanılacak araç olmasına değil, günlük gerçek sürüşe uygun araç olmasına odaklanıyoruz. Reklamlar Porsche’nin basit ve sıradan sürüşü özel hale getirebileceğini söylüyor” dedi.

Sayfa Yükleniyor...