Volvo güvenlikten fazlasını istiyor

Güvenliği ve güvenilirliğiyle şöhret kazanan Volvo kullanıcı dostu konfor ve lüks özellikler ekleyerek daha geniş bir kesime, özellikle Çinli müşterilere hitap etmek istiyor.

Volvo güvenlikten fazlasını istiyor

Şirketin hedefi satışları iki kattan fazla arttırarak 800.000 araca çıkararak Alman üst sınıf lideri BMW, Audi ve Mercedes-Benz’e meydan okumak.


İmajdaki bu kaymaya CEO Stefan Jacoby önayak oldu. Eski VW yöneticisini Zheijang, Geely Volvo’yu geçen Ağustos ayında yaklaşık 1,5 milyar dolara Ford’dan satın aldıktan sonra göreve getirmişti.

53 yaşındaki CEO otomotiv endüstrisinin genelinde güvenlik alanında kaydedilen ilerlemelerin, Volvo’nun şöhretinin değerini azalttığını tespit etti.

İmajının bu şekilde demode olması, önemli bir pazar olan ABD'de, Volvo’nun birçok Amerikalı için bir seçenek olmaktan çıkmasına neden olmuş. San Diego’daki Strategic Vision araştırma şirketinin otomotiv biriminin başkanı Alexander Edwards, ABD’li otomobil alıcılarının sadece yüzde 15’inin Volvo almayı göz önünde bulundurduğunu, bu rakamın Toyota Motor Corp.’un Lexus markası için yüzde 22, BMW için ise yüzde 21 olduğunu söyledi.

Edwards yine de markanın pazarlamasını iyileştirirse büyük bir potansiyele sahip olduğunu, çünkü tüketicilerin markaya güvendiklerini sözlerine ekledi.

Sayfa Yükleniyor...