Otomobiller yeniden tasarlanmış bir ön saçağa, arka tamponda ikili egzoz çıkışı barındıran yeni bir dağıtıcıya ve beş kollu, 18 inçlik Diamond jantlara sahip.
İç kısımdaki değişiklikler arasında açık gri-seramik beyazı veya tamamen siyah renkte seçilebilen özel deri/kumaş döşeme var. Her iki varyantta da karşıt renkte dikişler bulunuyor. Spor koltuklar ve bir R-Design direksiyon simidi, vites kolu, spor pedallar ve zemin döşemeleri de var.
Gövdenin sertliğini iyileştirmek için kaputun altına bir kule gergisi takılmış. Ayrıca arkaya da aynı valfla sıkıştırma ve dönüş sönümü sağlayan tek borulu amortisörler takılmış.
Volvo yeni amortisör sisteminin “daha kısa, daha hızlı sıvı akışı sunduğunu, bunun da amortisörün daha çabuk tepki vermesini sağladığını” söylüyor.
Arka amortisörleri gövdeye bağlayan burçlar S60 ve V60’taki standart şasiyle karşılaştırıldığında yüzde 20 daha sert. Ön ve arka yaylar 15 mm kısaltılmış, yay sertliği de yüzde 15 artırılmış.
R-Design varyantları 2 litrelik D3’ten yüksek performanslı T6’ya kadar bütün V60 ve S60 yelpazesi için uygulanabiliyor.
- Etiketler :
- Haberler