Motor kaputunun altındaki, Euro5 uyumlu, 16 valflı, 2.0 litrelik turbo beslemeli benzinli motor 5500 devir/dakikada 250 bg ve 3000 devir/dakikada 340 Nm maksimum tork üretebiliyor. Bu torkun %80'i 1900 devir/dakikadan itibaren kullanılabiliyor. Bu artışlar turboda değişiklikler yapılmasıyla, sürekli değişken emme valfı zamanlamasıyla ve yakıt enjeksiyonu haritasının gözden geçirilmesiyle elde edilmiş.

Güç aktarımı, daha uzun oranlara ve iyileştirilmiş hassasiyete sahip 6 vitesli mekanik şanzıman ile sağlanıyor. Renault bunun bir sonucu olarak aracın 0’dan 100 km/s’ye 6.1 saniyede çıkabildiğini söylüyor. Aracın ortalama CO2 emisyonu 195 gr/km, kombine yakıt tüketimi ise 100 km'de 8.4 litre olarak açıklanmış.

Renault araçta, harekete geçme performansını iyileştirmek için tasarlanmış PowerStart gibi teknolojiler kullanmış. Araç daha sert yaylar, kilitli diferansiyel, Brembo fren kaliperleri, 18 inç alaşım jantlar ve 235/40 Michelin Pilot Sport 2 lastikler içeren "Cup Suspension Pack" ile de alınabiliyor.

Diğer ekipmanlar arasında park sensörleri, ESP, Renaultsport Monitör telemetri sistemi, LED gündüz seyir farları ve çift xenon ön farlar bulunuyor. Gövde kiti parlak siyah kapı aynaları, alçak çamurlukta F1 tarzı bir kanat ve parlak siyah bir arka difüzer içeriyor. Otomobil yedi farklı dış renkten birinde alınabiliyor. Renault yetkilileri “Merak etmeyin, bu çevik otomobil hayal kırıklığına uğratmayacak” diyor.