Yahoo reklam altyapısını güncelliyor

Geçtiğimiz yılı Microsoft ve Google arasında paslaşılarak geçiren ve oldukça kan kaybeden Yahoo, reklam altyapısını güncelleyerek kriz ortamında çıkış arayacak.

Yahoo reklam altyapısını güncelliyor

Yahoo, Google tarafından geride bırakıldığı çevrimiçi reklam pazarında öne geçmek için reklamverenlere arama için kullanılan anahtar kelimelere göre farklı sonuçlar için kullanılabilecek grafik odaklı reklam seçenekleri sunmaya başlayacağını açıkladı.

Geçtiğimiz yıl boyunca Microsoft, Google ve Time Warner'a ait olan American On-Line (AOL) ile birleşme operasyonlarıyla hisse senetleri değerlerinde büyük dalgalanmalar yaşayan firma, sunacağı yeni özelliklerle pazarda yerini sağlamlaştırmayı hedefliyor.

Yapılan açıklamaya göre, yeni servisler reklamı görüntüleyecek kullanıcıların üzerinde bulundukları İnternet sitelerinin içeriğine göre değiştirilebilen teklifler sunan esnek bir yapıda olacak.

Firma, önümüzdeki aylar içerisinde metin tabanlı reklam servisinin de günün belli saatlerinde belirli kullanıcı gruplarına özel olarak gösterilebilir şekilde güncelleneceğini ifade etti.

Sayfa Yükleniyor...