Beyaz Saray'dan Erdoğan-Trump görüşmesine ilişkin açıklama

29.06.2019 09:27

Son Güncelleme: 29.06.2019 14:56

Beyaz Saray'dan Erdoğan-Trump görüşmesine ilişkin açıklama

Beyaz Saray, Cumhurbaşkanı Erdoğan ve ABD Başkanı Trump görüşmesine ilişkin açıklama yaptı. Açıklamada, "Başkan, Rusya'dan S-400 alımına ilişkin endişesini dile getirdi" ifadeleri kullanıldı.

İlişkili Haberler
Erdoğan ve Trump görüşmesi sona erdi
Erdoğan ve Trump görüşmesi sona erdi
Haberi Görüntüle

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Donald Trump'la G-20 zirvesi için gittiği Japonya'da görüştü.

İki liderin görüşmesinin ana gündem maddesini, Türkiye'nin Rusya'dan aldığı S-400 hava savunma sistemleri oluşturdu. ABD Başkanı Trump, Türkiye'ye adil davranılmadığını ifade ederek Obama yönetimini suçladı.

Görüşme sonrası Beyaz Saray'dan açıklama yapıldı.

Görüşmede Suriye konusunda ortak amaca ulaşılması isteğinin dile getirildiği belirtilirken; "ABD Başkanı Rusya'dan olası S-400 alımı konusunda endişelerini dile getirdi" denildi.

Trump'ın Türkiye'ye NATO'yu güçlendirmek için ortak savunma işbirliği çağrısı yaptığı belirtildi.

Video haber
Haberin devamı