2019 Ocak ayı yolcu ve kargo trafik sonuçlarını açıklayan Türk Hava Yolları, bu ayı %79,5’lik doluluk oranı ile tamamladı.

2018 yılı Ocak ayının pozitif baz etkisine rağmen ücretli yolcu kilometredeki artış, Türk Hava Yolları için talep ortamının 2019 yılında da pozitif bantta kalacağının önemli bir göstergesi oldu.

Ocak 2019 trafik sonuçları değerlendirmesine göre;

-Ocak ayında taşınan yolcu sayısı 5,7 milyon oldu. 
-Ocak ayı toplam doluluk oranı %79,5 olarak gerçekleşti. Dış Hat doluluk oranı %78,3 olarak gerçekleşirken, İç Hat uçuşların doluluk oranı ise %87,1 olarak gerçekleşti.  
-Dıştan dışa transfer yolcu sayısında %5,2’lik artış görüldü. 
-Kargo ve Posta hacmi, 2018 yılındaki çift haneli büyüme trendine devam ederek, geçen yılın aynı dönemine göre %14,9 arttı. Kargodaki bu büyümeye %21 ile Avrupa, %13,7 ile Uzak Doğu ve %11 ile K. Amerika katkı sağladı. 
-Geçen yılın aynı dönemine göre yine bu ayda yolcu doluluk oranında Uzak Doğu’da 1,4 puan, K. Amerika’da ise yaklaşık 1 puanlık artış gerçekleşti.

İLKER AYCI: MUZZAM BİR YIL OLACAK

M. İlker Aycı:  Türk Hava Yolları olarak, yeni yıla yüksek doluluk oranlarıyla başlamış olmak bizim için oldukça sevindirici.
M. İlker Aycı:  Türk Hava Yolları olarak, yeni yıla yüksek doluluk oranlarıyla başlamış olmak bizim için oldukça sevindirici.

Sonuçları değerlendiren Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı, M. İlker Aycı; “Geride bıraktığımız yılın neredeyse tamamında rekor trafik sonuçlarına imza attık. Bugün açıkladığımız 2019 yılının ilk aylık sonuçlarına baktığımızda da bu ivmenin kesintisiz devamını görmek, önümüzdeki aylarda seyredecek istikrarlı performansımızın önemli bir işareti. Hep söylediğimiz gibi, 2019, gerek ulusal havacılığımız, gerekse bayrak taşıyıcımız için muazzam bir yıl olacak. Havacılık tarihimizde farklı konumlandırdığımız bu mühim yıla Türk Hava Yolları olarak, yüksek doluluk oranlarıyla başlamış olmak bizim için oldukça sevindirici. ” dedi.

YAHYA ÜSTÜN: GURURLA ÇALIŞMAYA DEVAM

THY Basın Müşaviri Yahya Üstün de sosyal medya hesabından 2019 yılının ilk ay sonuçlarını değerlendiren bir mesaj yayınladı. Üstün, "Türkiye'nin markası olarak gururla çalışmaya devam edeceğiz" dedi...

BÜYÜK TAŞINMA İÇİN GERİSAYIM