Teori kadar pratik

Üretilen ürünlerin, sunulan hizmetlerin, iletilmek istenen mesajların alıcıya ulaşması görsel ve işitsel iletişim araçları sayesinde mümkün oluyor. İletişim ve buna dayalı reklamcılık bugünün dünyasında büyük önem taşıyor.

Teori kadar pratik

Firmalar, kurumlar ve kişiler mesajlarını kitlelere halkla ilişkiler uzmanları ve reklamcılar sayesinde ulaştırıyor. Hal böyle olunca Halkla İlişkiler ve Reklamcılık gittikçe popülerleşen bir meslek halini alıyor. Piyasaların ihtiyacını karşılamak ve iş hayatında öne çıkan profesyoneller yetiştirmek için üniversiteler büyük mücadele veriyor.

Bu bölümün eğitiminde uygulamalı büyük öneme sahip. Öğrencilerin teorik bilginin ötesine geçerek, bildiklerini hayata dökebilmesi ve bu amaçla da sık sık staj yapması gerekiyor. Bu gereklilikleri tam manasıyla bünyesinde barındıran üniversiteler mevcut. Bunlardan biri de Nişantaşı Üniversitesi. Uygulama ağırlıklı bir eğitim sistemi izleyen üniversitenin öğrencileri sektörle iç içe yetişiyorlar.

Uygulamalı eğitime, teorik eğitim kadar önem vererek adından söz ettiren Nişantaşı Üniversitesi, sık sık düzenlediği seminer programlarıyla öğrencilerini profesyonellerle, fikir liderleriyle buluşturmayı da ihmal etmiyor. Ayrıca bu yakın ilişkiler, öğrencilere sunulan staj olanaklarını da kaçınılmaz kılıyor.

Eğer ki bu bölümü okumaya karar verdiyseniz, gideceğiniz okulun müfredatını, eğitim sistemini ve sektör ilişkilerini bu bilgiler ışığında önceden değerlendirmeniz tavsiye ediliyor.

Sayfa Yükleniyor...