İngiliz şirketi Rapide yarış otomobilinin, üretim modeline çok yakın olacağını, aracın ek olarak zorunlu yarış güvenliği modifikasyonları ve yeniden ayarlanmış bir süspansiyon içereceğini, ağırlığı azaltmak için iç trimin kaldırılacağını söyledi. Otomobil ayrıca yarış pisti kullanımı için tasarlanmış slik lastiklere de sahip olacak.

İlişkili Haberler


Rapide yarış otomobili şirketin Gaydon-Warwickshire’dan gelen, şirket CEO’su Ulrich Bez’in başını çektiği bir mühendis ekibi tarafından sürülecek. Bez otomobil hakkında şöyle konuştu: “Bu yarış, herhangi bir spor otomobili için, en uç nokta mühendislik dayanıklılık testini oluşturuyor – otomobili halkın dikkatli bakışları altında mümkün olan en zor değerlendirmeye tabi tutuyor. Rapide dört kişiyi rahat bir şekilde taşıma kapasitesine sahip, ancak her şeyden önce spor bir otomobil ve onu diğer spor otomobillerimize uyguladığımız testlere tabi tutacağız.”

20.8 kilometre uzunluğundaki "yeşil cehennem" lakaplı efsane yarış pisti Nürburgring'de bir yarış anı.
20.8 kilometre uzunluğundaki "yeşil cehennem" lakaplı efsane yarış pisti Nürburgring'de bir yarış anı.

Bez’in ima ettiği gibi otomobil standarda yakın özelliklere sahip olacak ve yalnızca zorunlu yarış güvenliği modifikasyonlarına, yeniden ayarlanmış süspansiyona ve slik lastiklere sahip olacak.