Belçikalı myGO Türkiye ofisini yönetim merkezi yapıyor

2011 yılında kurulan ve Belçika’nın Brüksel şehrinde merkezi bulunan B2B online seyahat portalı myGO Worldwide, global pazardaki büyümesini 2018 yılı Mayıs ayında Türkiye’de açtığı ofis ile sürdürmeyi hedefliyor.

Belçikalı myGO Türkiye ofisini yönetim merkezi yapıyor

Dünya genelinde toplam 9 ofisi bulunan myGO Worldwide bünyesinde toplam 128 kişi çalışıyor. 2018 yılı cirolaro ise 50 Milyon Euro’ya ulaşmış.

Her yıl global pazarda ciro bazında %35 olmak üzere, istikrarlı bir büyüme ivmesi yakalamayı başarmışlar. Barcelona, Tunus, Cezayir, Fas,  Umman Sultanlığı ve Fildişi Sahilleri’ndeki ofislerinin yanı sıra, Mayıs ayında açtığı Türkiye ofisinin ilk 6 aylık cirosu ile 2017 yılı cirolarını yakalamayı da başarmışlar.  

Belçikalı myGO Türkiye ofisini yönetim merkezi yapıyor - 1

Türkiye’ye yatırım yaparak İstanbul ofisini açan myGO’nun kurucusu ve CEO’su Abderrahmane Saadouni Istanbul’da gerçekleşen EMITT fuarını ziyaret ederek şu açıklamalarda bulundu: 
 
“Mayıs 2018’de Türkiye ofisimizi faaliyete geçirdik. Otellerle direkt kontratlar yapıyoruz, aynı zamanda seyahat acentelerine de dünya otellerini satma imkanı sunuyoruz. Bu sebeple Incoming ve Outgoing hizmetleri veriyoruz. Şu an Türkiye ofisimizde 10 personelimiz ile hizmet veriyoruz. Yakın zaman içinde Antalya ofisimizi de açmayı planlıyoruz. Antalya ofisimizin açılmasının ardından hedefimiz, kısa zaman içinde tüm Antalya bölgesi otellerini kontratlarımıza dahil etmek… Antalya’dan sonra İstanbul ofisimizin de katkıları ile tüm Türkiye otelleriyle kontrat yaptıktan sonra, Türkiye’yi Türki Cumhuriyetler ve Ortadoğu’nun bir merkezi konumuna getirmeyi planlıyoruz. İstanbul ve Antalya ofislerimiz Gürcistan, Türkmenistan, Azerbaycan, Özbekistan ve Kırgızistan gibi ülkelerdeki otellerle direkt kontratlar yaparak, bu bölgeleri Türkiye merkezli olarak yönetecek. Biz Türkiye’nin geleceğine  inanıyor ve güveniyoruz, Türkiye ofislerimiz bu sebeple geleceğe dönük yaptığımız önemli bir yatırımımız.”

Belçikalı myGO Türkiye ofisini yönetim merkezi yapıyor - 2

Bay Saadouni sözlerine, “Incoming olarak 2017 yılında Türkiye’de yaptığımız 35 bin oda gecelemesini, İstanbul ofisimizin açılması ile sadece 5 ay gibi bir sürede 65 bin oda gecelemeye çıkararak Türkiye’ye getirdiğimiz turist sayısını ciddi oranda arttırmış olduk. Bununla birlikte, hem üst segment oteller hem de ekonomik segment olmak üzere farklı gelir gruplarından misafirlerimiz bulunuyor. Umman ve Fildişi Sahillerinden küçük-büyük iş amaçlı seyahat eden, üst segment otellerde kalan gruplarımızla İstanbul’daki otellerinin takip ettiği bir acente konumuna gelmeye başlıyoruz. Kısa sürede İstanbul ofisimiz 500’e yakın otelle kontrat imzaladı. Sistemimizin en önemli artılarından biri olarak, kontrat imzaladığımız otellerimize, daha kontrat imzalandığı gün başlamak üzere misafirler göndermeyi başardık. Şu an ağırlıklı İstanbul satışlarımız var. İstanbul’a da getirdiğimiz nitelikli turistler sayesinde, değer katacağımızı düşünüyorum. Zira İstanbul’da bir turistin geceleme ortalaması 2,5 gece seviyelerinde iken, biz 6 gece ortalamalı konaklamalar gerçekleştirerek, İstanbul otellerinin ortalamalarını da yükseltmelerine destek vereceğiz.” şeklinde sözlerini tamamladı.

Sayfa Yükleniyor...