Twitter gözünü Hollywood'a dikti

Dünyada bir çığ gibi büyüyen 140 karakterlik sosyal ağ sitesi Twitter, kendi televizyon dizisi için kolları sıvadı.

Twitter gözünü Hollywood'a dikti

Kullanıcılarına 140 karakterden uzun olmamak koşuluyla o an ne yaşadığını, düşündüğünü veya herhangi bir mesajını paylaşma, kendini ifade etme imkanı tanıyan son dönemin yükselen trendi Twitter, kendi TV dizisini hazırlamak üzere yapım firmalarıyla konuşmaya başladı.

Twitter'ın kurucularından Biz Stone'un yaptığı açıklamaya göre, Twitter, Los Angeles merkezli Reveille Productions ve Brillstein Entertainment Partners ile görüşülüyor.

Formatı konusunda henüz bir açıklama yapılmayan dizinin senaryosu olmayan, içinde geçen diyalogların tamamının Twitter üzerindeki 140 karakterlik durum mesajlarından oluşacağı belirtildi.

Twitter gözünü Hollywood'a dikti - 1 Biz Stone Twitter'ın dışında Xanga, Blogger, Odeo, ve Obvious gibi servislerin kurulmasında görev aldı.

Yapımcıların Twitter ile televizyon ekranı arasında bir köprü kurulmasına olanak sağlamak istedikleri projede sade vatandaşlar ile dünyaca ünlü kişilerin aynı senaryoda var olması planlanıyor.

Twitter'ın projesini hayata geçirmek amacıyla görüştüğü yapımcılardan Reveille, "The Office" (NBC), "Ugly Betty" (ABC) ve "The Tudors" (Showtime), gibi dizilerle birlikte "The Biggest Loser" (NBC) ve "American Gladiators" (NBC) gibi reality-show tarzı yapımlarıyla tanınıyor.

Brillstein Entertainment şirketi ise "Real Time with Bill Maher" (HBO), "The Sopranos" (HBO), "According to Jim" (ABC) ve "NewsRadio" (NBC) dizilerinin yapımcısı.

Sayfa Yükleniyor...