SUGAR VOLT, BOEING
Projenin şefi Marty Bradley, “kanatları daha ince ve kanat genişliğini daha uzun yaparak, kalkışlarda sürüklenme kuvvetini azaltacaklarını” söyledi. Oldukça uzun olan kanatlar, katlanabilecek, böylece uçağın park edilmesinde ve yüklenmesinde zorluk yaşanmayacak. Çevre dostu uçağın, karbon dioksit ve nitrojen oksit salımı, sırasıyla yüzde 60 ve yüzde 80 daha az olacak. Hibrit uçak, bu özelliği sayesinde normalden bin 200 metre daha kısa pistlerde havalanabilecek (Genelde, uçaklar inişte kalkışta kullandıklarından daha uzun pistlere ihtiyaç duyuyor). Boeing 737, kalkış için en az bin 500 metrelik pistlere ihtiyaç duyuyor. Ancak “Sesten Hızlı Yeşil Makine”, küçük havaalanlarında da kullanılabilecek.