Publicis Groupe Türkiye One Day'in bu yıl teması spor

Publicis Groupe Türkiye, her yıl farklılaşan temasıyla pazarlama dünyasının değişen dinamiklerini yorumladığı "One Day" Buluşmalarının bu yılki temasını "Spor Odaklı Pazarlama İletişimi" olarak belirledi. Bu yıl ikincisi düzenlenen One Day/Sports Day, 10 Mayıs tarihinde Boğaziçi Üniversitesi'nde gerçekleşecek.

Publicis Groupe Türkiye One Day'in bu yıl teması spor

Publicis Groupe Türkiye'nin hizmet verdiği tüm markalar ve iş ortakları için düzenlediği bu buluşmada, spor odaklı pazarlama ve iletişimi tüm perspektifleriyle ele alınacak. Konusunda uzman Publicis Groupe küresel konuşmacıların, kulüplerin ve markaların yer alacağı etkinlikte, spor odaklı marka işbirlikleri, e-spor, spor influencer pazarlamasındaki son gelişmeler ve fikirler aktarılacak.

KİMLER KATILACAK?

Sports Day’de bu yılki konuşmacılar arasında Publicis Sport & Entertainment küresel lideri Ben Cronin, Publicis Sport & Entertainment Business Director James Anderson, Türkiye Espor Federasyonu Başkanı Alper Özdemir, Riot Games Ülke Müdürü Bora Koçyiğit, Fenerbahçe Chief Revenue Officer’ı Murat Dülge gibi isimler ön plana çıkıyor.

Boğaziçi Fest ortaklığıyla gerçekleşecek olan One Day/Sports Day, spor iletişiminin kapsamlı ve bütüncül bir şekilde ele alınacağı etkinliğin sonunda; markaların ve spor kulüplerinin spor pazarlamasını nasıl bir itici güç olarak kullanabileceğine dair bilgi sahibi olmaları hedefleniyor.

DİJİTAL OYUNLAR: EĞLENCE Mİ TEHDİT Mİ? (VİDEO)

  • Etiketler :
  • Haberler -
  • Spor
  • Türkiye
  • üniversite
  • Dijital
  • dijital oyun
  • Ekonomi
  • Oyun
  • Eğitim

Sayfa Yükleniyor...