Şimdi moda yeşil-beyaz

Turkcell Süper Lig lideri Bursaspor'un ürünleri taraftarlardan büyük ilgi gördü.

Şimdi moda yeşil-beyaz

Şampiyonluğun en büyük adaylarından olan Turkcell Süper Lig lideri Bursaspor'un ürünleri taraftarlardan büyük ilgi görünce, birçok market ve akaryakıt firması tarafından promosyon olarak dağıtılmaya başlandı.

Bursaspor Kulübü'nün Bursastore'dan sorumlu yöneticisi Selçuk Eren, yaptığı açıklamada, lider oldukları Turkcell Süper Lig'in sonunda şampiyonluğu göğüsleyen taraf olacaklarını, yönetim, teknik heyet, futbolcular ve kentin buna inandığını söyledi.

Takımın bu sezon gösterdiği başarının Bursaspor renkleri ve amblemini taşıyan ürünlere olan talebi artırdığını ifade eden Eren, özellikle son 2 aydır Bursastore'un tarihinin en yüksek cirolarını elde ettiğini anlattı.

Gösterilen yoğun ilgiye bağlı olarak son dönemde açtıkları 2 mağaza ile Bursastore şube sayısını 4'e çıkardıklarını dile getiren Eren, yeni açılan Anatolium Alışveriş Merkezi'nde de bir mağaza açacaklarını bildirdi.

Tribünlerdeki ''kaşkol şovu' dolayısıyla ürünleri içinde en çok kaşkola ve bayraklara talep olduğunu vurgulayan Eren, şöyle konuştu:

''Önceden maç günleri mağazalarımızda yoğunluk olurdu. Son 2 aydır hemen her gün yoğun şekilde ürün satıyoruz. En fazla satılan ürünlerimizden olan formalar 70-79, tişörtler 20-23, kaşkollar 15, kalem parfümler 8, bileklikler 5 ve çakmaklar 2 liradan satılıyor. Market ve akaryakıt istasyonları, içecek firmaları, promosyon olarak Bursaspor ürünlerinden veriyor. Örneğin bir market, yapılan belirli bir alışveriş karşılığında bardak, bayrak verebiliyor. Bir akaryakıt firmasıyla görüşmelerimiz sürüyor. Bursaspor amblemini taşıyan 10 bin bardak dağıtmak istiyorlar. Sponsor olabilecek birçok ürünümüz var, her firmaya açığız.''

FENERBAHÇE GALİBİYETİNDEN SONRA ÇIKARILAN TİŞÖRTLER
Eren, satışlarındaki bu artışın ürün yelpazelerinin genişlemesini sağladığını belirterek, geçen yıl haziranda 80 olan Bursastore'daki ürün çeşit sayısının 230'a çıktığını bildirdi.

Yeni ürün olarak duvar saatleri, eşofman takımı ve yazlık atkıların da satışa sunulduğunu vurgulayan Eren, şunları kaydetti:

''Özellikle esprili, döneme ve galibiyetlere özgü ürünlerimiz çok ilgi görüyor. Fenerbahçe'yi deplasmanda 2-0 yenik düşmemize rağmen 3-2 yendiğimiz maçtan sonra çıkardığımız '2 avans 3'te biter', 'Kuşların Korkulu Rüyası OYUNB'OZAN', 'Kadıköy'de söndürmüşüz FENER, 22.02.2010 2-3' ve 'Dikkaaaat Timsah Var' yazılı tişörtlerimizde inanılmaz satış rakamlarına ulaştık. Bu ürünlerimiz halen satın alınıyor. Bazen taraftarlarımızdan gelen talep üzerine ürünler çıkarıyoruz. Bayraklarımız, kentin dört bir yanını süslemeye başladı. Kent, giderek yeşil-beyaza bürünüyor.''

Eren, yaz aylarına yönelik olarak yeni ürün tişörtler hazırladıklarını ifade ederek, ''Önümüzdeki günlerde en az 5 yeni tişörtü taraftarımıza sunacağız. Bu ürünlerimiz içine şampiyonlukla süslenmiş olanları eklemek istiyoruz. Umarız son hafta şampiyonluk ürünlerimizi çıkarırız'' dedi.

Sayfa Yükleniyor...