Bursaspor'un reklam ve pazarlamadan sorumlu yöneticisi İlhan Uslu, Bursastore mağazaları için adeta ürün yetiştiremediklerini söyledi.

Uslu, yaptığı açıklamada, son iki yıldır önemli başarılara imza atan Bursaspor'un ürün yelpazesini geliştirmek için çok yoğun bir mesai harcadıklarını belirtti.

Bu süreçte Bursastore mağaza sayısını 2'den 5'e çıkarttıklarını, ürün yelpazesini de 70'den 240'a getirdiklerini ifade eden Uslu, taraftarların bunu bile yeterli görmediğini, bu nedenle sürekli yeni ürünler tasarlayıp, taraftarların beğenisine sunduklarını vurguladı.

Uslu, ürün ve mağaza sayısının artmasıyla Bursastore'nin cirosunun da arttığını dile getirerek, ''Bursastore mağazaları için adeta ürün yetiştiremiyoruz. Takım şampiyonluğa oynarken taraftar da yeni ürünler talep ediyor. Bu talepleri karşılama adına ciddi mesai harcıyoruz'' dedi.