Bağışlanan pantolonun cebinden 9 bin lira çıktı

28.08.2023 17:56

Bağışlanan pantolonun cebinden 9 bin lira çıktı
Anadolu Ajansı
Haber Merkezi
Google'da NTV'yi tercih et

Aydın’da belediyenin giyim bankasına bağışlanan pantolonun cebinden 9 bin lira çıktı. Kıyafetleri kontrol eden belediye çalışanı, güvenlik kameralarından kıyafeti getiren kişiyi tespit edip, parayı sahibine ulaştırdı.

Aydın'ın Germencik ilçesinde belediyenin giyim bankasına bağışlanan pantolonun cebinde bulunan 9 bin lira, sahibine verildi.

İlçede yaşayan Kenan Şen, ölen yakınının kıyafetlerini Germencik Belediyesi Sosyal Yardımlaşma Ağı Giyim Bankasına bağışladı.

Kıyafetleri kontrol eden belediye çalışanı Aylin Toy, pantolonun cebinde 9 bin lira buldu.

Güvenlik kameralarından kıyafetleri getiren kişiyi tespit eden Toy, Şen'e ulaşarak pantolonda para bulduğunu bildirdi.

Parayı teslim alan Kenan Şen, duyarlılığından dolayı belediye çalışanına teşekkür etti.