CNBC-e dizilerine Cannes'da ödül

Bu yıl 60’ıncısı düzenlenen dünyanın en önemli yaratıcılık ve pazarlama iletişimi festivali Cannes Lions’da ödül kazananlar belli oldu. Rafineri Reklamcılık tarafından CNBC-e’nin dizileriyle ekonomi kuşağını buluşturduğu çalışmalar, Cannes Lions’un Outdoor Kategorisi kampanyasında “Bronz Aslan” kazandı.

CNBC-e dizilerine Cannes'da ödül

Bu yıl 11 bin üyenin katılımıyla gerçekleşen ve dünyanın en önemli yaratıcılık, pazarlama iletişimi festivallerinden biri olan Cannes Lions’ın bu yılki kazananları açıklandı.

CNBC-e dizilerine Cannes'da ödül  - 1
CNBC-e dizilerine Cannes'da ödül  - 2

Festivalde; Rafineri Reklamcılık, ‘Dexter’, ‘Gossip Girl’ ve ‘Mad Men’ dizilerinin görselleri üzerine ‘ekonomi bilgi bantları’ yerleştirerek hazırladığı kampanya, Outdoor Kategorisi’nde ’ye ‘Bronz Aslan’ ödülünü getirdi.

Sayfa Yükleniyor...