Sustainable Brands Turkey 2020  16-17 Eylül’de

Sustainable Brands Turkey 2020, ’Bu yıl ‘’Delivering the Good Life’’ (İyi Yaşamı Sunmak) temasıyla 16 -17 Eylül tarihlerinde NTV ana medya sponsorluğunda online yapılacak.

15.09.2020 - 15:10

Sustainable Brands Turkey 2020  16-17 Eylül’de

Sustainable Brands Global Platformu’nun Türkiye buluşması olan 
SB Turkey 2020, ‘Delivering The Good Life’ temasıyla 16 -17 Eylül’de NTV ana medya sponsorluğunda ‘online’ gerçekleşecek.

Türkiye’nin en büyük dijital buluşmasında dünyadan ve ülkemizden önde gelen konuşmacılar ve dönüşüm liderleri, geleceği yeniden şekillendirmede  markaların artan rolünü konuşacak.

Her yıl dünya çapında düzenlediği etkinliklerde, iş dünyasında değişimi yöneten marka ve liderlerle sürdürülebilir iş ve markalar konusundaki en son gelişmeleri paylaşan, yeni jenerasyon iş liderlerine ilham veren Sustainable Brands Global Platformu’nun Türkiye buluşması olan SB Turkey, bu yıl pandemi nedeniyle dijital olarak gerçekleştirilecek.

Bu  yıl ‘’Delivering the Good Life’’ (İyi Yaşamı Sunmak)  temasıyla 16 -17 Eylül tarihlerinde NTV ana medya sponsorluğunda yapılacak etkinlik, dünyadan önde gelen konuşmacıların yanı sıra Türkiye’nin öne çıkan marka liderlerinin katılımıyla ülkemizin en büyük dijital buluşmasına sahne olacak.

DEĞİŞİMİN LİDERLERİ SB TURKEY SAHNESİNDE

Eş zamanlı 3 ayrı salonda farklı oturumların düzenleneceği SB Turkey’in dikkat çeken konuşmacıları arasında; markalara amaca yönelik büyüme odaklı stratejik danışmanlık hizmeti veren We First'in kurucusu ve CEO'su Simon Mainwaring, ECO yaşam stili konusunda uluslararası çapta tanınan bir vizyoner, otorite ve eğitimci olan, ECOfashion Corp’un CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı Marci Zaroff; yenilikçi bir geri dönüşüm şirketi olan TerraCycle’ın kurucusu ve CEO'su Tom Szaky, New York Üniversitesi Global Economy Program Direktörü,  ‘The Serendipity Mindset’ kitabının yazarı Dr. Christian Busch ve pek çok önemli isim yer alıyor.

Oturumların eş zamanlı olarak yurtdışında ki networklerden de izlenebileceği SB Turkey, katılan ve konuşmacı markalara Türkiye dışında farklı paydaşlara da ulaşabilme imkanı sağlayacak.

GOOD LİFE BRAND -İYİ YAŞAM MARKALARI  ÖDÜL TÖRENİ

Sustainable Brands  Turkey   ve Nielsen işbirliği ile bu yıl 3.cüsü gerçekleştirilen  ve  Türk tüketicisinin yaşam tarzına, tüketim alışkanlıklarına, iyi yaşamı yeniden tanımlayan ve şekillendiren değerlerine odaklanan ve  “Good Life/ Türkiye İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçları SB Turkey 2020 de açıklanıyor.

Araştırma sonuçlarına göre tüketicinin   iyi bir yaşam sunan, iyi yaşamla bağlantılı olan markaları seçtiği  birçok kategoride seçilen markalar  ‘’Good Life Brand ‘’İyi Yaşam Markası ‘’ ödüllerini alacak.

ETKİNLİK KATILIMCILARIN ÇEVRESEL VE SOSYAL FAYDA YARATTIĞI DENEYİM

Pandemi sürecinde tüm dünyanın içinde bulunduğu mücadeleye karşı bu yıla özel olarak katılımcılar ile birlikte daha iyi bir gelecek için iş birliğine imza atacak olan SB Turkey etkinlik katılımı için 2 ayrı model oluşturdu.

Çevresel ve sosyal fayda yaratabilecek olan etkinlik katılım modelleri ile bireyler ve kurumlar fayda yaratmak istediğiniz alanı seçerek geleceğe katkı koyabilecekler. Karbon ayak izi dengeleme ve eğitimde fırsat eşitliğini destekleme modelleri ile katılım sağlayabilecekler.

DİJİTAL SERGİ ALANLARI OLACAK

Etkinliğin ikinci gününde (17 Eylül) SB Ocean Turkey 2020 Yan Etkinliği gerçekleştirilirken, kurumların ürün, hizmet ve servisleri ile ilgili detayları, en son haberleri paylaşabileceği Dijital Sergi Alanları hazırlanacak.

SB Turkey’in Principal Sponsoru HP Graphic Arts, Premier Sponsoru ise Fairy ve Unilever Turkiye  olurken; Major Sponsorlar arasında L’Oreal, Yıldız Holding Tencel  ve Veocel yer alıyor. Etkinliğin diğer sponsorları  ise  Signify ve Sales Force. SB Turkey 2020 nin ana medya sponsoru da NTV

Sayfa Yükleniyor...