Apple, dünyayı bulduğundan daha iyi halde bırakma misyonunu desteklemek için Doğal Hayatı Koruma Vakfı (WWF) ve 27 uygulamanın arkasındaki geliştiricilerle işbirliği halinde Apps for Earth kampanyasını başlattı.
Kampayı duyuran iTunes International Başkan Yardımcısı Oliver Schusser "Bugünden başlayıp 24 Nisan’a kadar, App Store müşterileri WWF’nin küresel düzeydeki çabalarının odaklandığı alanlar olan ormanlar, okyanuslar, içme suyu ve yaban hayatı, gıda ve iklim değişikliği temel başlıklarını kapsayan bu kampanya için özel olarak oluşturulmuş içerikleri kullanarak gezegenimizdeki yaşamı korumak ve bu konuda farkındalık yaratmak için WWF’ye yardımcı olabilirler” dedi.
Schusser ayrıca "Kampanya süresince, Apps for Earth uygulamalarının satışından ve bu uygulamalarda yapılan Uygulama İçi Alımlardan elde edilecek gelirler WWF’ye aktarılacak.” ifadelerini kullandı.
APPLE LOGOSU YEŞİLE DÖNECEK
Söz konusu kampanya kapsamında Apple 132 mağazasındaki logosunun yaprağı yeşil yapacak ve 15 Nisan’dan itibaren bu mağazalarda çalışan Apple çalışanları gezegenimizdeki yaşamı koruma konusundaki farkındalığı arttırmak için yeşil tişörtler giyecek.
Kampanyada yer alan uygulamalar şöyle:
Angry Birds
Best Fiends
Candy Crush Soda Saga
Cooking Dash 2016
Cut the Rope: Magic
Disney Infinity: Toy Box 3.0
Dragon City
Enlight
Hay Day
Hearthstone
Jurassic World: The Game
Kendall & Kylie
LINE
Tsum
Map My Run+
MARVEL Contest of Champions
Peak
Procreate
Recolor
SimCity BuildIt
Star Wars: Galaxy of Heroes
The Earth by Tinybop
Trivia Crack
Tabs & Chords by Ultimate Guitar
VSCO
WWF Together
Yoga Studio
- Etiketler :
- Haberler -
- Apple
- Gündem
- Dünya
- Teknoloji