Facebook’un reklamvereni 1 milyona ulaştı

Reklam stratejisiyle paylaşım yapılan bir sosyal ağdan çok dijital bir işletmeye dönen Facebook, aktif reklamverenlerinin sayısının 1 milyonu geçtiğini açıkladı.

Haberler 19.06.2013 - 09:58

Facebook, en büyük gelir kaynağı olan reklamlara odaklanan stratejisiyle gelirini artırmaya devam edecek gibi görünüyor. Şirket, dün yağtığı açıklamada sosyal ağda yer alan reklamveren sayısının 1 milyona ulaştığını duyurdu.

Facebook küçük işletmeler direktörü Dan Levy, dün New York’taki Facebook ofisinde yaptığı açıklamada, ‘reklamverenlerin büyük kısmının KOBİ’lerden oluştuğunu’ belirtti.

Levy, dünyanın dört bir yanındaki reklamverenlerden aldıkları ortak geri bildirimin, ‘reklamı daha basitleştirmek’ olduğunu ifade etti. Şirketin, reklam ürünlerini azaltarak, reklam etkinliğini artıracak yeni çalışmalar yapabileceği öne sürüldü.

Facebook’un operasyon müdürü Sherly Sandberg, geçtiğimiz ay yaptığı açıklamada, “16 milyon küçük işletmenin sosyal ağın sayfalarından faydalandığını’ belirtmişti.

Levy, ‘şirketleri için Facebook’ta sayfa açan birçok yöneticinin, daha sonra reklam vermeye başladığına’ dikkat çekti.

Kısaca, kullanıcıların ‘sıkıcı’ olmakla eleştirdiği Facebook, işletmelere ayak uydurmaya başlamış görünüyor.

Ana Sayfaya Git
  • ©Copyright 2024 | Tüm Hakları Saklıdır

NTV’de canlı olarak yayınlanan tüm programlar ile ilgili bilgiler, program bölümleri ve programlarla ilgili haberler NTV Ekranı’nda. Günlük NTV yayın akışı ve program saatlerini de NTV Ekranı kategorisinden saat bazında görebilirsiniz. %100 Futbol ile son dakika spor haberlerini, Gündem Masası ile gündem haberleri ile ilgili değerlendirmeleri NTV Ekranı’nda.

Mobil Uygulamalarımız