Rum devlet televizyonu yeni yıla bir skandalla girdi. Kanal Rum lider Nikos Anestesiadis'in yeni yıl mesajı yerine eski lider Dimitris Hristofyas'ın 2013'e girerken yaptığı konuşmayı yayınladı.

Bu yayıncılık hatası sadece Güney Kıbrıs'ta değil dünya medyasına da haber oldu.

Kanal yetkilileri kısa sürede yanlış bandın yayına girdiğini farketti ve Hristofyas'ın mesajını hemen geri çekti.

Özür mesajı yayınlayan kanal olayla ilgili olarak "çok ciddi yanlış" tanımlaması yaptı ve soruşturma başlatıldığını açıkladı.

Anastesiadis Şubat 2013'teki seçimlerde Hristofyas'tan liderlik koltuğunu devralmıştı.