Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, etkinliklerle Nişantaşı'ndaki ziyaretçi sayısında yüzde 40'lık bir artış beklediklerini söyledi.

Nişantaşı'nı dünya çapında bir marka yapmak için gece gündüz çalıştıklarını ifade eden Sarıgül, ''Nişantaşı markasını korumak ve bu markayı daha aktif hale getirmek için yoğun çaba harcıyoruz. Hedefimiz, yabancı turistlerin yanı sıra özellikle yerli turistler. Vatandaşlara, etkinlik süresince 15 bin farklı menü sunulacak. Tüm turistleri, semtimizi birbirinden güzel restoranlarında ağırlamak isteriz'' diye konuştu.

Haftanın mimarı Funda Güzelmeriç İnansal da vatandaşları Nişantaşı'nda rafine lezzetlerle buluşturmayı amaçladıklarını belirterek, tüm restoranların, etkinlik boyunca tek fiyat uygulayacaklarını ve kendi lezzetlerinden oluşturacakları fiks menüleri sunacaklarını söyledi.

Etkinliğin sponsor markası Kayra'nın Kategori Bölüm Müdürü Gözdem Gürbüzatik de Restoran Haftası'nın yeme-içme sektörü kadar, bölgedeki diğer tüm sektörlere de canlılık getirdiğine işaret ederek, ''Geçen yıl açtığımız internet sitesine ilk yıl 30 bin, ikinci yıl ise 35 bin ziyaret gelmiş ve Restoran Haftası etkinliklerinden yararlanmıştı. 3 yılda toplam 103 mekan bu etkinliğe dahil olup, ilk yılda toplam 12 bin menü satışı olurken, ikinci yıl da 18 bin menü satışı gerçekleşti'' dedi.