Motorun gücü mevcut 1.6 litrelik dizelden 2 bg daha yüksek olarak 3600 devir/dakikada 112 bg olmuş. Maksimum tork da mevcut motora göre %12.5 artarak 1750 devir/dakikada 270 Nm’ye, aşırı besleme (overboost) sırasında da 285 Nm’ye çıkmış.
İlişkili Haberler
Peugeot aynı hacme sahip selefiyle yeni motor arasındaki parçaların %50’den fazlasının tamamen yeniden tasarlandığını, bunun da hem daha fazla güç sağladığını, hem de gürültüyü azalttığını, yakıt ekonomisini artırdığını ve CO2 emisyonlarını da azalttığını ifade ediyor. Yerini aldığı model gibi yeni 1.6 litrelik HDi de standart olarak 180,000 km ömüre sahip dizel partikül emisyon filtresi (FAP) bulunuyor.
Altı vitesli mekanik şanzıman ile gücünü aktaran dizel motor ile 308 CC, 0’dan 100 km/s’ye 12,2 saniyede ulaşıyor ve 191 km/s azami hıza sahip.
Altı vitesli mekanik şanzıman ile gücünü aktaran dizel motor ile 308 CC, 0’dan 100 km/s’ye 12,2 saniyede ulaşıyor ve 191 km/s azami hıza sahip.